کد خبر : 1670548 | 06 اسفند 1398 ساعت 12:17 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات فوتبال؛ آیا قریب استعفاء می‌دهد؟

در حالی که گفته می شود قریب رییس بعدی فدراسیون فوتبال است زمزمه هایی نیز مبنی بر استعفای او پیش از برگزاری انتخابات وجود دارد.

انتخابات فوتبال؛ آیا قریب استعفاء می‌دهد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 25 اسفند ماه برگزار می شود و قریب یکی از نامزدهای احراز صندلی ریاست ساختمان سئول است. در حالی که گفته می شود قریب به دلیل حمایت از سوی وزارت ورزش و جوانان شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات پیش رو دارد زمزمه هایی نیز مبنی بر کناره گیری او از انتخابات وجود دارد. البته این خبر هنوز به طور رسمی تایید نشده است و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هم در مورد آن اظهار نظری نداشته است. طبیعتا اگر قریب مایل به حضور در انتخابات نبود در آن ثبت نام نمی کرد. سوال اینجاست چرا چنین خبری به بیرون درز پیدا کرده است؟ 

 

گفته می شود قریب خیلی علاقمند به لابی برای جمع آوری آراء نیست. اما به دقت در حال رصد کردن اظهار نظرها در محافل فوتبالی است و در نهایت اگر احساس کند جو برگزاری انتخابات به سود نامزد دیگری است از حضور در آن خودداری خواهد کرد چرا که نمی خواهد یک بار دیگر در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شکست بخورد. حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از سوی قریب بیشتر به خاطر درخواست هایی است که از می شود و در چنین شرایطی عقیده دارد آنهایی که از او دعوت به حضور می کنند باید َشرایط برای پیروزی اش فراهم کنند. 

 

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال به طور حتم با توجه به تجربیاتی که از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارد پیش از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که 25 اسفند ماه خواهد بود تصمیم خود را در این باره خواهد گرفت. او به خوبی می داند که بیشترین نقش را در انتخاب رییس فدارسیون فوتبال روسای هیات استان ها دارند که اکنون با فدراسیون فوتبال همکاری می کنند و اگر او گزینه ی تایید شده از سوی وزارت ورزش و جوانان هم باشد باید برای پیروزی حساب ویژه ای روی رای هیات استان ها و البته باشگاه های لیگ برتر باز کند. باشگاه هایی که هر یک – یک حق رای در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارند. گفته می شود قریب در صورت پیروزی در انتخابات قصد دارد از نبی که او هم نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است به عنوان دبیر کل استفاده کند چرا که بر این عقیده است فوتبال امروز در شرایط بحرانی قرار دارد و برای رهایی از این وضعیت باید مدیران باتجربه را بیشتر به خود ببیند.

دیدگاه‌ها