کد خبر : 1670555 | 06 اسفند 1398 ساعت 12:36 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

خلیلیان: شاید چنین تصمیمی درباره رشته‌های دیگر بگیریم

رسمی؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال لغو نمی‌شود

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی رسما اعلام کرد مسابقات لیگ برتر فوتبال لغو نخواهد شد.

رسمی؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال لغو نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در داخل ایران و فراگیر شدن این بیماری در شهرهای مختلف شایعاتی را درباره لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال به وجود آورده است. اگرچه سازمان لیگ اظهارنظر رسمی در این خصوص انجام نداده اما برخی افراد مواردی را در این باره مطرح کردند. از این رو تعدادی از اهالی فوتبال نیز خواهان لغو بازی های لیگ برتر شدند. با این حال فدراسیون پزشکی ورزشی چنین تصمیمی ندارد.


مهرزاد خلیلیان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره عنوان کرد: « اولویت‌های ما در اردوها برای کسب سهمیه و وضعیت استان‌ها بررسی و قرار شد پروتکل مربوط، فردا ابلاغ شود. مسابقات، به ویژه مسابقات فوتبال مسئله‌ای نیست که به زودی بتوانیم آن را تعطیل کنیم. درخصوص بقیه رشته‌ها با توجه به نظر فدراسیون‌ها و شرایطی که دارند، تصمیمات به مرور گرفته می‌شود. در استان‌ها هم خواهش کردیم که کسی راساً درخصوص لغو مسابقات تصمیم نگیرد.»


وی افزود: «کل جامعه ورزش بسیج شده برای حفظ سرمایه‌ها و مبارزه هر چه عالمانه‌تر و با خرد با ویروس کرونا تا ریسک و خطر این ویروس به حداقل برسد. امروز (سه‌شنبه) در جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان، راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه ورزش را بررسی کردیم.»

دیدگاه‌ها