کد خبر : 1670558 | 06 اسفند 1398 ساعت 12:43 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا، شادی گل جنجالی را از غلامپور گرفت!

بهزاد غلامپور اعلام کرد به خاطر شیوع ویروس کرونا در بازی با ذوب آهن شادی گل معروفش را انجام نداده است.

کرونا، شادی گل جنجالی را از غلامپور گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی اخیر خود در لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را شکست داد و امیدهای خود برای رسیدن به صدرجدول را زنده کرد. در این بازی با اینکه استقلال دو گل به ثمر رساند اما خبری از شادی گل های جنجالی و معروف بهزاد غلامپور نبود. مربی گلرهای استقلال که همواره بعد از گل روی دوش فرهاد مجیدی می پرید و بسیار خبرساز شده بود، در این بازی چنین کاری نکرد و حالا دلیل عدم انجام حرکتش را اعلام کرده است.


غلامپور درگفت وگویی که با خبرگزاری تسنیم انجام داده، گفته است: «وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها تشخیص دادند که به دلیل شیوع ویروس کرونا نباید در ورزشگاه‌ها تجمعاتی صورت بگیرد و بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شوند. دستور داده بودند که برای سرایت نکردن بیماری، کسی به ورزشگاه نیاید. ما هم برای اینکه رعایت کنیم، مشت زدیم و روی دوش مجیدی نپریدم!»


وی درباره شادی گل محمد دانشگر و مهدی قائدی بیان کرد: «اگر چه شادی گل طنز بود، اما به نوعی آموزش هم بود تا تماسی برقرار نشود. آدم گرفتار بیماری نشود، بهتر است. در آینده می‌توان شادی گل‌ها را انجام داد، اما امروز بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنیم و محتاط باشیم.»

دیدگاه‌ها