کد خبر : 1670567 | 06 اسفند 1398 ساعت 13:28 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

دژاوو برای رئال مادرید؛ تاریخ تغییر می‌کند؟

رئال مادرید امیدوار است این هفته اتفاقات متفاوت از فجایع یک سال قبل برای این تیم رقم بخورد.

دژاوو برای رئال مادرید؛ تاریخ تغییر می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش در چنین روزهایی بود که هفته ای سرنوشت ساز برای رئال مادرید آغاز شد و البته به بدترین شکل ممکن به پایان رسید. آنها ابتدا در برنابئو و در دیدار برگشت کوپا دل ری در شرایطی که نمایش خوبی نیز ارائه دادند، مقابل بارسلونا مغلوب شده و اولین جام فصل را از دست دادند.

 

چند روز دوباره این اتفاق تکرار شد و این بار شکست در ال کلاسیکوی لالیگایی در خانه، امید آنها برای فتح لیگ را نیز به حداقل رساند. اما اوج کابوس رئال مادرید در آن هفته تلخ برابر آژاکس و در لیگ قهرمانان رقم خورد.

 

1480958

 

شاگردان سانتیاگو سولاری در شبی که تیبو کورتوا به هیچ توپی نه نگفت، با چهار گل در خانه مغلوب رقیب هلندی شده و سنگین ترین شکست شان در لیگ قهرمانان در برنابئو را پذیرفتند تا در طی یک هفته امیدهای فتح هر سه جام برای لوس بلانکوس از دست برود.

 

حالا دوباره بعد از گذشت یک سال چنین شرایطی پیش روی رئال مادرید است. آنها در لیگ قهرمانان با قرعه ای دشوار مواجه شده و باید به مصاف منچسترسیتی و پپ گواردیولا بروند. سیتیزن ها در هفته های اخیر شرایط بسیار خوبی داشته و به دلیل محرومیت طی دو سال بعدی از لیگ قهرمانان از انگیزه مضاعفی نیز برخوردارند.

 

همچنین در لالیگا نیز از دست دادن پنج امتیاز در هفته های اخیر باعث شده حالا بارسلونا بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان زین الدین زیدان به خوبی می دانند در صورت شکست در ال کلاسیکوی ابتدای هفته بعد در برنابئو، شرایط دشواری برای فتح لالیگا بعد از سه سال خواهند داشت.

دیدگاه‌ها