کد خبر : 1670568 | 06 اسفند 1398 ساعت 13:52 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

کارل‌هاینس رومینیگه:

کوتینیو یک بازی خوب است، یک بازی ضعیف

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تردید در مورد فیلیپ کوتینیو صحبت کرد.

کوتینیو یک بازی خوب است، یک بازی ضعیف

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای حفظ فیلیپ کوتینیو برای سال های بعد باید مبلغ 120 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کند، اما عملکرد پرفراز و نشیب این ستاره برزیلی هنوز مدیران بایرن را به پرداخت این رقم هنگفت مجاب نکرده است. کارل هاینس رومینیگه نیز به همین موضوع اشاره داشته و مدعی شد همه ارکان بایرن مونیخ علاقه دارند به این ستاره برزیلی کمک کنند.

 

1476549

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "پاسخ به سوال در مورد عملکرد فیلیپ کوتینیو دشوار است. این بازیکن در برخی بازی ها بسیار خوب بازی کرده، اما در بعضی از مسابقات این تصور وجود دارد که انگار او مهار می شود و نمی تواند بازی همیشگی اش را ارائه دهد. من نمی دانم دلیل رخ دادن این اتفاق چیست.

 

اما این واقعیت وجود دارد که ما فکر می کنیم کوتینیو بازیکنی برجسته است و ما این موضوع را همیشه در تمرینات و همچنین در برخی از بازی های بایرن مونیخ می بینیم. همه ارکان بایرن مونیخ از سرمربی تا هم بازی های کوتینیو علاقمند هستند به او کمک کنند. حالا همه ما امیدوار هستیم در هفته های تعیین کننده باقی مانده که از همین حالا آغاز شده اند، کوتینیو قادر به ایفای نقشی اساسی بوده و بایرن مونیخ را در کسب عناوین کمک کند."

 

 

دیدگاه‌ها