کد خبر : 1670572 | 06 اسفند 1398 ساعت 14:11 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی‌کنان کرمان و سکوها به هم خورد!

ناخوشایندترین خبر ممکن برای آغاز آشتی حداکثری هواداران با تیم مس کرمان، شیوع ویروس کرونا بود.

آشتی‌کنان کرمان و سکوها به هم خورد!

به گزار "ورزش سه"، هواداران مس سال هاست که به دنبال بهانه ای می گردند که با تیم خود یک آشتی اساسی و ماندگار کنند... آن ها از سال 92 که مس از لیگ برتر سقوط کرد و فینال جام حذفی را با ضد حال ترین شرایط ممکن واگذار کرد تا روزی که اتفاقات بازی پلی آف با استقلال خوزستان در ورزشگاه باهنر رخ داد و شمایل این استادیوم مندرس شد، تقریبا با پر کردن مداوم سکوهای باهنر فاصله زیادی گرفتند.

 

هرچند به صورت موردی مثل بازی جام حذفی برابر سپاهان، ورزشگاه باهنر گاهی یاد ایام 15 هزار نفری خود را می کرد اما در تمام این سال ها هیچ گاه به صورت مداوم و برای چند بازی متوالی برای بازی های مس شاهد حضور بالای 6-7 هزار هوادار مس در ورزشگاه نبودیم.


اما بعد از اینکه مس در بازی های هفته های اخیر خود به گونه ای نتیجه گرفت که به رده دوم جدول رسید، تخمین زده می شد که در بازی این هفته مس در کرمان بالای 5 هزار هوادار به ورزشگاه خواهد آمد. فضای مجازی حتی در گروهای غیر ورزشی نیز مردم کرمان را به ورزشگاه برای این بازی تشویق می کرد و تبلیغات خیابانی نیز برای این بازی صورت گرفته بود و فراتر از همه این موضوعات انگیزه بالای مردم کرمان برای آمدن به ورزشگاه در این بازی با وجو ساعت بد خود در وسط هفته موج می زد.

 

همه شرایط فراهم بود که ناگهان سروکله یک میهمان شوم ناخوانده به نام ویروس کرونا همه کاسه و کوزه ها را بهم ریخت و فرمان لغو حضور تماشاگران در این بازی، ضد حال ترین خبر ممکن برای آغاز آشتی حداکثری هواداران با تیم مس کرمان بود. با این وجود و در حالی که تن ها به اجبار در ورزشگاه غایب بودند اما دل ها کاملا در این استادیوم حضور داشتند و زمانی که پیروزی دو بر صفر مس برابر گل ریحان و تثبیت بالانشینی مس رقم خورد، حالا انگیزه های این بازگشت به استادیوم هم چند برابر شده است.

دیدگاه‌ها