کد خبر : 1670584 | 06 اسفند 1398 ساعت 14:20 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح به این دلیل محبوب ترین بازیکن لیورپول نیست

محمد صلاح ستاره خط حمله لیورپول است و فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی اروپای این باشگاه ایفا کرد ولی به نظر می رسد که هواداران آنچنان که باید قدر او را نمی دانند.

صلاح به این دلیل محبوب ترین بازیکن لیورپول نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح شب گذشته برابر وستهام موفق به زدن گل دوم لیورپول شد. ستاره مصری در سومین فصل حضورش در لیورپول، یکی از محبوب ترین هاست ولی نه محبوب ترین. به نظر می رسد هواداران لیورپول آنچنان که باید و شاید، قدر او را نمی دانند.

 

 

1460977

 

 

جیمی کاراگر اسطوره باشگاه لیورپول با این قضیه موافق است:« معتقدم لیورپولی ها صلاح را دست کم می گیرند. صلاح بدون شک یک بازیکن کلاس جهانی است ولی هواداران قدر او را نمی دانند. لیورپول شش بازیکن سطح اول جهانی دارد. ترنت الکساندر آرنولد، آلیسون، صلاح، فیرمینو، مانه و فن دایک. اگر از لیورپولی ها سوال کنید که از بین این شش نفر، کدام بازیکن را با 130 میلیون یورو خواهید فروخت، همه خواهند گفت محمد صلاح. روی 5 بازیکن دیگر قیمت نمی گذارند.

صلاح هیچ مصدومیت طولانی مدت هم نداشته است. او هفته به هفته در دسترس است و تنها مسی را می توان بهتر از او دانست. اگر مدیر لیورپول باشم و بازیکنی مثل صلاح در اختیار داشته باشم، او را به هیچ تیمی انتقال نخواهم داد اما از بین مانه، فیرمینو و صلاح، هواداران حاضر به فروش صلاح خواهند شد. امباپه و سانچو ستاره های جوان دنیا هستند ولی معتقدم آنها نیز در سه سال اول حضور در لیورپول نمی توانند آماری مثل صلاح به ثبت برسانند.»

 

 

1460978

 

 

گری نویل کاپیتان سابق یونایتد هم در این رابطه گفت:« 18 ماه پیش فکر می کردم صلاح از لیورپول خواهد رفت. جانشینی او اصلا کار ساده ای نیست. لیورپولی ها قدر او را نمی دانند؟ بله؛ من هم با این نظریه موافقم و معتقدم او محبوب ترین در میان هواداران نیست چون همیشه این حس وجود دارد که به رئال یا بارسا خواهد رفت. اینکه آرزوی نهایی او بازی با پیراهن رئال و بارسا است و به همین دلیل خیلی علاقه صرف صلاح نمی شود.

هواداران از خود می پرسند صلاح به ما وفادار خواهد ماند؟ پاسخ منفی است. آنها معتقدند که صلاح درخشش در لیورپول را پلی برای رسیدن به غول های اسپانیا قرار داده است. بیایید صادق باشیم. رئال و بارسا برای خیلی از فوتبالیست ها، قله محسوب می شود.»

 

 

1480960

 

 

 

دیدگاه‌ها