کد خبر : 1670593 | 06 اسفند 1398 ساعت 15:47 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

مورد عجیب گل های بارسا در لیگ قهرمانان

بارسلونا امشب از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی خواهد رفت در حالی که نگرانی های از لحاظ گلزنی در این تیم حس می شود.

مورد عجیب گل های بارسا در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا دور گروهی را به عنوان صدرنشین به اتمام رساند. در گروهی که اینتر، دورتموند و اسلاویا پراگ در آن حضور داشتند. جالب اینکه بارسا در 6 بازی خود تنها موفق به زدن 8 گل شد و عجیب اینکه هر 8 گل نیز توسط مهاجمان به ثمر رسید و نام هیچ مدافع و هافبکی در فهرست گلزنان به چشم نمی خورد. سوارز سه گل، مسی دو گل و گریزمان، کارلس پرز و آنسو فاتی نیز یک گل به ثمر رساندند.

در حال حاضر اما لوئیس سوارز مصدوم است و کارلس پرز نیز راهی رم شده تا زنندگان 4 گل از 8 گل بارسا در لیگ قهرمانان برای بازی امشب دردسترس نباشند.

 

 

1481017

 

 

چشم امید بارسا مثل همیشه در ابتدا به لیونل مسی است که با پوکر برابر ایبار به ناپولی رسیده اما به نظر می رسد که مدافعان و هافبک ها باید نقش بیشتری روی گل های بارسا در لیگ قهرمانان ایفا کنند. ویدال و آرتور ملو در لالیگا آمار خوبی در گلزنی دارند و مدافعی مثل لنگله نیز در لالیگا موفق به زدن گل شده است. نام دی یونگ و بوسکتس نیز در میان گلزنان لالیگایی بارسا دیده می شود. به اینها ایوان راکیتیچ را نیز اضافه کنید که در فصول اخیر همواره شم گلزنی خوبش را نشان داده است.

در سن پائولو بارسا بدون شک به دنبال بسته نگاه داشتن دروازه است و سپس گلزنی به ناپولی و برای این مهم، مشارکت بیشتر مدافعان و هافبک ها را طلب می کند؛ در غیر این صورت شاید در همین مرحله یا مراحل بالاتر در صورت صعود، به مشکل جدی برخورد کند.

 

 

1478454

دیدگاه‌ها