کد خبر : 1670612 | 06 اسفند 1398 ساعت 16:59 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض پیکانی‌ها به برگزاری لیگ برتر

سرپرست پیکان با توجه به شرایط حاد شکل گرفته درباره انتشار ویروس کرونا، از مسوولان خواست برای حفظ سلامت بازیکنان از برگزاری مسابقات خودداری کنند.

اعتراض پیکانی‌ها به برگزاری لیگ برتر

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضاطهماسبی سرپرست تیم پیکان برگزاری بازیهای لیگ برتر را با شرایط موجود به بازی با آتش تشبیه کرد و گفت :در این شرایط بحرانی که همه نگران سلامت خود و خانواده هایشان هستند اصرار به برگزاری مسابقات همانند بازی با آتش در انبار مواد محترقه یا پمپ بنزین است.


طهماسبی در ادامه گفت:پروسه یک مسافرت تیمی و یک مسابقه رسمی مشخص است اگر فرض کنیم فرودگاه ،هتل ها ،اتوبوس ها و...ضدعفونی می‌شوند این سوال برایمان به وجود می آید که داخل رختکن هم کاملا بدون ویروس است؟اگر یک بازیکن به ویروس آلوده باشد و توپ را لمس کند جان سایر بازیکنان و توپ جمع کن ها در معرض خطر قرار نمی‌گیرد؟مسلما اکنون خود مسئولان در فدراسیون و سازمان لیگ حتی بابت لمس خودکار هم نکات ایمنی را رعایت می‌کنند اما در یک مسافرت و مسابقه لمس یکسری وسایل اجتناب ناپذیر است ،کارگر بخش خدمات فرودگاه که بایدصدها چمدان را از بخش تحویل بار به هواپیما منتقل و در فرودگاه مقصد مجدد کلی چمدان را روی نقاله بگذارد در روز چندصد چمدان را لمس میکند؟ می‌دانیم پروازهای مختلفی از شهرهای مختلف در کشور صورت می‌گیرد .


بازیکن اسبق پیکان و سرپرست کنونی این تیم گفت:موضوع خودمان نیستیم بلکه بحث خانواده های زیادی در میان است شاید ویروس نتواند یک ورزشکار را دچار صدمه کند اما همین ورزشکار می‌تواند خدای ناکرده ناقل ویروس به دوستان و اعضای خانواده و والدین سالخورده خویش باشد.


انشالله که با تدبیر به هنگام مسئولان از این گذر خطرناک با کمترین صدمه عبور کنیم و کاری نکنیم که بعدها بابت تصمیمات این روزها حسرت بخوریم. به قول معروف "چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی".

دیدگاه‌ها