کد خبر : 1670624 | 06 اسفند 1398 ساعت 17:48 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگران شرایط موجود هستیم

ستوده: مگر کرونا در فرودگاه منتقل نمی‌شود؟

پزشک استقلال می گوید برگزاری بازی های لیگ در شرایط فعلی خطرناک است.

ستوده: مگر کرونا در فرودگاه منتقل نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، درباره شیوع ویروس کرونا گفت: همانطور که می‌دانید ویروس کرونا باعث التهاب در جامعه شده است. با توجه به شیوع بالای این ویروس و انتقال سریع آن به دیگر افراد، آیا فقط بدون تماشاگر بودن بازی‌ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری کفایت می‌کند؟ آیا می‌توان جلوی ویروس را در بین مسافران فرودگاه‌ها گرفت؟ درحالی که همواره هواداران زیادی هم در فرودگاه‌ها برای استقبال و یا حمایت تیمشان حاضر می‌شوند و گاها دوست دارند با بازیکنان محبوبشان عکس بگیرند.

 

وی افزود: فراموش نکنیم که هواداران همواره در شهرهای مختلف برای حمایت از تیمشان در مقابل هتل تیم حضور پیدا می‌کنند. آیا فقط نبود چند هزار هوادار در استادیوم‌ها کافی است؟ آیا عوامل اجرایی نمی‌توانند ناقل ویروس باشند؟ یا حتی از طریق برگزاری بازی آیا امکان ندارد که این افراد درگیر بیماری شوند؟


پزشک تیم استقلال با اشاره به اظهارات اخیر سرمربی این تیم، گفت: همانطور که آقای فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال گفتند، آیا حتما باید اتفاقی بیافتد که بازی‌ها برگزار نشود؟ اگر خدایی نکرده همین رفت و آمدها باعث انتقال ویروس به هواداران، عوامل اجرایی و بازیکنان شود، چه کسی جوابگو خواهد بود؟

 

او اضافه کرد: چند سال قبل که تیم استقلال برای یک بازی جام حذفی راهی سیرجان شد، هواداران استقلال در این شهر استقبال گرم و پرشوری داشتند، به شکلی که حتی ورود و خروج از هتل محل اقامت براحتی میسر نبود. این حضور پرشور اگر تکرار شود، آیا امکان انتقال بین این عزیزان را فراهم نمی‌کند؟

 

ستوده در پایان گفت: لیگ چین مدت‌هاست که تعطیل شده و لیگ ایتالیا هم با وجود آمار کم بیماران تعطیل شده است. ما به نوبه خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم ولی نگرانی خود را قویا اعلام می‌کنیم. نگرانی ما نه فقط شامل استقلال بلکه این موضوع شامل همه تیم‌ها هست.

دیدگاه‌ها