کد خبر : 1670626 | 06 اسفند 1398 ساعت 18:15 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوپراستار هالیوود به دنبال خرید باشگاه مالاگا

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، بازیگر مشهور آمریکایی و سوپراستار هالیوود به دنبال خرید باشگاه مالاگا اسپانیاست.

سوپراستار هالیوود به دنبال خرید باشگاه مالاگا

به گزارش "ورزش سه"، جورج کلونی بازیگر مشهور هالیوود به دنبال خرید باشگاه مالاگا اسپانیاست. مالاگا این روز‌ها در دسته دوم فوتبال اسپانیا حضور دارد و شاید خرید این باشگاه توسط کلونی و سرمایه گذاری بازیگر مشهور فرصتی برای بازگشت این تیم به لالیگا باشد.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، شیخ عبدالله بن ناصر بن عبدالله احمد آل‌ثانی مالک باشگاه مالاگا مبلغ  100 میلیون یورو را برای فروش این باشگاه در نظر گرفته است.

 

 

Image result for george clooney

 

 

 آنتونیو آگیلرا، رئیس اتحادیه سهامداران کوچک در اسپانیا در گفت و گویی اعلام کرد که آل ثانی در حال انجام مذاکراتی برای فروش سهامش در این باشگاه است و این روزها مذاکراتی را با یک گروه آمریکایی آغاز کرده است.

این شرکت آمریکایی تمایل زیادی دارد تا سهم آقای عبدالله آل ثانی را در باشگاه مالاگا خریداری کند و آقای آگیلرا اعلام کرده که شیخ متمول برای فروش سهامش 100 میلیون یورو درخواست کرده است. مذاکرات در جریان است و طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، این شرکت با جورج کلونی، بازیگر سرشناس آمریکایی مراوده تجاری دارد.

 

 

Francisco Valverde y Antonio Aguilera. /BORJA GUTIÉRREZ

 

 

آگیلرا در این رابطه گفت:« یک گروه سرشناس از تولیدکنندگان سینمایی و تلویزیونی در مالاگا هستند و قصدخرید سهام باشگاه مالاگا را دارند و می خواهند این باشگاه را تبدیل به هالیوود اروپا کنند. این گروه این روزها در حال ضبط برنامه ای در مالاگا برای آمازون هستند و پتانسیل مالی بالایی هم دارند و مذاکرات در جریان است. اما به نظر می رسد که اعضای این گروه آمریکایی حاضر نیستند که مبلغ درخواستی توسط شیخ باشگاه مالاگا را بپردازند و به نظرشان این رقمی بیش از حد زیاد است.

دو هفته پیش بود که آقای آل ثانی مبلغ 100 میلیون یورو برای فروش سهامش طلب کرده بود ولی آنها می توانند با ارقام خیلی کمتری سهام او را خریداری کنند. روز جمعه نزدیکان آقای آل ثانی با اعضای این کمپانی آمریکایی تماس گرفته اند و اعلام کرده اند که آماده مذاکره اند.»

 

دیدگاه‌ها