کد خبر : 1670635 | 06 اسفند 1398 ساعت 18:40 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

رود گولیت:

لیورپول تنها مدعی جدی فتح لیگ قهرمانان است

رود گولیت اسطوره فوتبال هلند شانس قهرمانی لیورپول را در لیگ قهرمانان بیشتر از سایر تیم ها می داند.

لیورپول تنها مدعی جدی فتح لیگ قهرمانان است

به گزارش"ورزش سه"، رود گولیت که بین سال‌های 1995 تا 1998 برای چلسی بازی می‌کرد و بین سال‌های 1996 تا 1998 هم نقش مربی- بازیکن را در این تیم ایفا کرد، درباره تقابل امشب دو تیم چلسی و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

 

1478554

 

 

گولیت در مورد این بازی حساس گفت:« من دیگر ارتباط نزدیکی با باشگاه چلسی ندارم و در حال حاضر در آمستردام زندگی می‌کنم اما البته که بازی‌های چلسی را دنبال می‌کنم و می‌خواهم در بازی امشب به پیروزی برسند. بایرن هنوز هم مدعی قهرمانی است و پیش از آغاز فصل هم گفته بودم که آنها می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

 

 

1479996

 

 

 بایرن این فصل مشکلاتی داشته اما نباید فراموش کنیم که آنها مصدومان زیادی هم داشته‌اند. حالا آنها باید بر مانع اول غلبه کنند اما بایرن تیم خوبی دارد و من هنوز آنها را یکی از کاندیداهای کسب عنوان قهرمانی در اروپا می‌دانم. به غیر از لیورپول البته مدعی جدی قهرمانی در چمپیونزلیگ وجود ندارد. تمامی تیم‌های بزرگ از جمله بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و منچسترسیتی تقریبا نقاط ضعفی دارند.»

 

 

1480890

 

 

اسطوره فوتبال هلند همچنین درباره احتمال جدایی پپ گواردیولا در پایان فصل جاری از منچسترسیتی در نتیجه محرومیت دو ساله این باشگاه از حضور در رقابت‌های اروپایی گفت:« به نظر من احتمال جدایی گواردیولا از منچسترسیتی وجود دارد. پپ مصمم به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان است و این جام مقدس اوست. پس از بارسلونا، او دیگر موفق به کسب این جام نشده است. پپ البته در سال‌های اخیر به کسب این جام نزدیک بوده اما هر بار بنا به دلایلی موفق به کسب آن نشده است.»

 

 

1477432

دیدگاه‌ها