کد خبر : 1670641 | 06 اسفند 1398 ساعت 19:21 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یوونتوس: رونالدو یک ماشین جنگی است!

لئوناردو بونوچی، ستاره ایتالیایی یوونتوس، معتقد است که رقابت در سری آ با اینتر و لاتزیو به این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کمک می کند.

ستاره یوونتوس: رونالدو یک ماشین جنگی است!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در چهارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت. به طور قطع مهم ترین هدف بیانکونری در فصل جدید قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

 

در همین رابطه و پیش از دیدار حساس یووه برابر لیون، ستاره ایتالیایی این تیم یعنی لئوناردو بونوچی در مصاحبه با نشریه اکیپ فرانسه گفت: " درست است که ما روی کاغذ تیم برتر هستیم اما نتیجه مسابقات در زمین بازی مشخص می شود. گلزنی در زمین لیون پیش از بازی برگشت کمک زیادی به ما می کند و باید کاملا برای این بازی آماده باشیم. لیون هواداران زیادی دارد و البته بازیکنان جوانی که به دنبال اثبات ارزش های خود هستند."

 

 

1471757

 

 

قهرمانی در چمپیونزلیگ مهم ترین هدف یووه در سال های گذشته بوده است. بونوچی در این باره گفت: " در فینال مقابل بارسلونا می توانستیم بعد از گل موراتا پیروز شویم. همچنین برابر رئال مادرید نیز در نیمه دوم این تیم را دست کم گرفتیم. رقابت با لاتزیو و اینتر در لیگ به ما کمک می کند تا حتی در لیگ قهرمانان تسلیم نشویم."

 

بونوچی درباره کریستیانو رونالدو و ماتیاس دی لیخت نیز گفت: " رونالدو از تکنیک و ثبات فوق العاده ای برخوردار است. او یک ماشین جنگی است. از وقتی او به اینجا آمد، همه ما از او برای پیشرفت استفاده کرده ایم.

دی لیخت جوان و با استعداد است. او فرصت خواهد داشت تا به یکی از بهترین های جهان تبدیل شود."

 

 

1473160

دیدگاه‌ها