کد خبر : 1670643 | 06 اسفند 1398 ساعت 19:19 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

بالا گرفتن احتمال انتقال ستاره چلسی به ایتالیا

پدر مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی می‌گوید او ممکن است به سری آ برگردد ولی تصمیم‌گیری نهایی در این مورد در نهایت وابسته به باشگاه چلسی است.

بالا گرفتن احتمال انتقال ستاره چلسی به ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعات متعدد درباره احتمال پیوستن مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی به اینترمیلان، پدر آلونسو می‌گوید پسرش ممکن است برای بازگشت به سری آ وسوسه شود ولی تصمیم نهایی در این باره باید توسط باشگاه چلسی گرفته شود.

 

این دفاع چپ ملی‌پوش اسپانیایی سابقه سه سال حضور در سری آ و بازی برای فیورنتینا را دارد. او برای این باشگاه ایتالیایی 85 بازی انجام داده است. اما باشگاه چلسی آلونسو را به انگلیس منتقل کرد و با او تا تابستان 2023 قراردادی امضا کرد که همچنان اعتبار دارد.

 

1481096

 

این روزها در حالیکه به دلیل دقایق اندک بازی کردن آلونسو برای چلسی شایعات زیادی درباره احتمال ترک این باشگاه توسط او مطرح شده و از باشگاه اینتر به عنوان یکی از مشتریان جدی او یاد می‌شود، پدر آلونسو می‌گوید این احتمال وجود دارد که پسرش در آینده راهی ایتالیا شود.

 

پدر آلونسو در این باره به کالچیو مرکاتو گفت:" مارکوس همیشه درباره سه سال بی‌نظیری که در فلورانس سپری کرده صحبت می‌کند و می‌گوید سری آ رقابت زیبایی است. او همچنان با ایتالیا رابطه نزدیکی دارد چون در آن کشور دوستان زیادی دارد و خاطرات قشنگی از آن کشور برایش زنده است".

 

پدر آلونسو درباره احتمال پیوستن او به سری آ گفت:" نمی‌دانم، این مساله خیلی دشوار است. او هنوز با چلسی سه سال قرارداد دارد و همه چیز علاوه بر او به این باشگاه انگلیسی هم بستگی دارد. من فقط می‌توانم بگویم که پسرم عاشق ایتالیا است".

 

دیدگاه‌ها