کد خبر : 1670687 | 06 اسفند 1398 ساعت 23:39 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان المپیک پس از 65 روز برگشت

بازگشت یزدانی؛ خبر خوش به جامعه ورزش

قهزمان المپیکی کشتی ایران که مدتی قبل به علت مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفته بود حالا خبر بازگشت به کشتی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش حسن یزدانی قهرمان المپیک و کشتی‌گیر محبوب ایرانی خبر خوش بازگشت خود به تشک کشتی همان‌جایی که درواقع به آن تعلق دارد را با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به مردم ایران اعلام داشت.


او که دقیقاً 65 روز پیش به علت مصدومیت پای خود را به تیغ جراحان سپرده بود حالا از فردا می‌رود تا خود را برای دریافت مدال طلای المپیک آماده سازد.


حسن یزدانی در این پست ضمن تشکر از تمامی کسانی که وی را در این مدت حمایت کردند از علی‌رضا دبیر گرفته تا صالحی امیری، حسن رنگرز و دکتر شریفی و نوروزی ابراز امیدواری کرد تا بتواند با درخشش در المپیکِ توکیو دل مردم ایران را شاد کند.


یزدانی در پایان این متن هم خود را فرزند کوچک این سرزمین خواند.


شرح کامل پست به این ترتیب است:


 «با سلام، خدارو شاکر هستم که توانستم بعد از گذشت ۶۵ روز از جراحی زانو دوباره به تشک برگردم و تمریناتمو ادامه بدم. تشکر میکنم از همه عزیزانی که در این مدت چه با تماسها و پیامها و چه حضوری با تمام عشق و محبت جویای حالم بودند و از هیچ کمکی دریغ نکردند همچنین تشکر ویژه ای دارم از دکتر علیرضا دبیر ریاست محترم فدراسیون کشتی، دکتر صالحی امیری ریاست محترم کمیته ملی المپیک و دکتر حسن رنگرز و کلیه عوامل اجرایی، دکتر کیهانی بزرگ جراح فوق تخصص زانو، دکتر نوروزی عزیز و خانم دکتر محمدی بهمراه کل کادر درمانی مجتمع فیزیوتراپی استقلال، و همینطور از دوست خوبم مربی توانبخشی بنده دکتر حسین شریفی و دوست عزیزم امیرحسین حسینی که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در این مدت بهم کمک کردند تا بتوانم به بهترین شکل ممکن سلامت خودم را بدست بیارم. امیدوارم با دعای خیر شما مردم در مسابقات آتی و همچنین مسابقات المپیک با خوش رنگ ترین مدال دل ملت شریف ایران را شاد کنم.


فرزند کوچک این سرزمین حسن یزدانی»

 

1481191

دیدگاه‌ها