کد خبر : 1670722 | 07 اسفند 1398 ساعت 10:12 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

زهر کرونا به بزرگ ترین تورنمنت باشگاهی آسیا

چند ساعت تا تعطیلی ACL2020

تمام رسانه های معتبر ورزشی آسیا از جمله رسانه های عربی حاشیه خلیج فارس متفق القول از جمع بندی نهایی کمیته اجرایی AFC برای تعطیلی ACL2020 خبر دادند.

چند ساعت تا تعطیلی ACL2020

به گزارش "ورزش سه"، با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای آسیایی همان طور که انتظار می رفت برگزاری بازی های هفته سوم تحت الشعاع نگرانی های بسیار زیادی قرار گرفت. از یکی دو روز پیش رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس براساس منابع خبری که در کنفدراسیون داشتند از سناریویی جدید پرده برداشتند که می تواند مسیری متفاوت برای فوتبال باشگاهی در قاره کهن رقم بزند.


تعطیلی رقابت های لیگ قهرمانان یا به تعویق انداختن یکی دو ماهه این رقابت ها با تقویمی جدید سناریویی بود که این رسانه ها آن را مطرح کردند و خیلی زود جدی هم شد. به نحوی که امروز بیشتر رسانه های معتبر ورزشی امارات با استناد به منابع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا از تعطیلی موقت لیگ قهرمانان 2020 پرده برداشته و مدعی شدند این تورنمنت تا زمان کنترل ویروس کرونا برگزار نمی شود.


شبکه «الشارجه الریاضیه» به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق ایمیل به توافق دست یافته اند که لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ویروس کرونا برگزار نشود. این شبکه اعلام کرد: «مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در رایزنی های ایمیلی خود، بر عدم برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا، توافق کردند. طبق توافق مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمال تعویق بازی های یک یا دو هفته از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و اگر وضعیت از شرایط کنونی خطرناک تر شود، این احتمال نیز وجود دارد که لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ لغو شود».


با این تفاسیر باید منتظر ساعات آتی و جمع بندی نهایی در نشست امروز کمیته اجرایی لیگ قهرمانان در مقر کوالالامپور ماند و دید تصمیم آنها برای ACL2020 چه خواهد بود، تصمیمی که می تواند روی سرنوشت لیگ های داخلی کشورهای درگیر با کرونا از جمله ایران هم تاثیر متفاوت بگذارد.

دیدگاه‌ها