کد خبر : 1670733 | 07 اسفند 1398 ساعت 10:50 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

تحسین درخشش پدیده کانادایی بایرن مونیخ(عکس)

گری لینه‌کر با انتشار توییتی درباره آلفونسو دیویس، پدیده 19ساله کانادایی بایرن مونیخ به داستان زندگی پرماجرا و تراژیک او اشاره کرد و روند سریع رسیدنش به موفقیت را ستایش کرد.

تحسین درخشش پدیده کانادایی بایرن مونیخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی 19ساله بایرن مونیخ در بازی دیشب باواریایی‌ها مقابل چلسی که با نتیجه 3-0 به سود تیم آلمانی به پایان رسید بدون شک یکی از بهترین ستاره‌های بایرن بود.

 

1481266

 

دیویس علاوه بر عملکرد عالی در طول بازی در دقیقه 76 روی گل سوم بایرن هم تاثیر اساسی داشت و پاس گل را داد. او همانطور که همیشه شگرد دارد از حاشیه زمین دفاع چلسی را به هم ریخت و سپس با یک سانتر زیبا توپ را درست مقابل رابرت لواندوفسکی قرار داد تا او کار راحتی برای زدن گل سوم بایرن داشته باشد.

 

در پایان بازی کارشناسان و ناظرین زیادی به تحسین پدیده جوان بایرن مونیخ پرداختند که گری لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس یکی از آنها بود.

 

لینه‌کر در توییتی درباره آلفونسو دیویس نوشت:" پدر و مادر آلفونسو دیویس از جنگ داخلی لیبریا فرار کردند. او در غنا و در یک اردوگاه آوارگان به دنیا آمد و زمانی که پنج ساله بود به کانادا مهاجرت کرد. او حالا در 19سالگی با پیراهن بایرن مونیخ به این زیبایی بازی می‌کند. چه داستان خارق‌العاده‌ای".

 

1481267

 

دیدگاه‌ها