کد خبر : 1670736 | 07 اسفند 1398 ساعت 10:51 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

بشار - رادو؛ در آستانه ۱۰ سالگی

پرسپولیس و چالش قدردانی از خارجی‌های وفادار

اگر بشار رسن یک سال قرارداد خود را تمدید کند و رادوشوویچ نیز تا پایان قرارداد در پرسپولیس بماند، این دو به رکورد ده سال بازی با پیراهن سرخ ها خواهند رسید.

به گزارش ورزش سه، ارزش های دو خارجی باسابقه پرسپولیس این روزها بیش از گذشته مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن که حالا عناصر اصلی فهرست این تیم را تشکیل داده‌اند و تجربه زیادی را در فوتبال ایران به دست آورده‌اند، در این سال ها معنای واقعی واژه وفاداری را در سخت ترین و بحرانی ترین اوضاع فوتبال ایران اثبات کرده‌اند.

 

رادو در لیگ شانزدهم و پس از جدایی لوبانف به تیم پرسپولیس اضافه شد و به عنوان گلر دوم چه از نظر فنی و چه اخلاقی، عملکرد فوق العاده ای را نشان داد. او که این فصل هیچ گلی نخورده، امیدوار است تا همین روند را ادامه دهد و البته پس از جدایی بیرانوند، به گلر شماره یک تبدیل شود.

 

1481268

 

بشار رسن یک سال دیرتر از رادو به پرسپولیس آمد اما همچون او، در روزهای سخت این تیم کنار باشگاه ایستاد. چه در محرومیت نقل و انتقالاتی که از تیم جدا نشد و چه در فصل جاری که باوجود تاخیر یک ساله در پرداخت مطالبات، از تیم نرفت.

 

نکته مهم حالا این است که باید دید پاسخ باشگاه پرسپولیس در قبال وفاداری این دو بازیکن چه خواهد بود. در دورانی که استوکس این چنین شرایط را برای باشگاه سخت کرده، طبیعتا حفظ فوتبالیست های کمیابی چون بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ باید در دستور کار مدیرعامل باشگاه قرار گیرد.

دیدگاه‌ها