کد خبر : 1670791 | 07 اسفند 1398 ساعت 15:03 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام دبیر فدراسیون:

برگزاری پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال طبق برنامه قبلی

دبیر فدراسیون بسکتبال ایران گفت: به دلیل اینکه زمان‌ کافی نداریم، بازی‌های پلی‌آف طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود ولی در آن زمان هم شرایط موجود را می‌سنجیم.

برگزاری پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال طبق برنامه قبلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسعود عماری درباره شرایط لیگ‌برتر بسکتبال برای برگزاری بازی‌های مرحله پلی‌آف و عقب افتاده با وجود شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: با توجه به شرایط خاصی که بر کشور حاکم است و بیشتر استان‌ها سالن‌های خود را تعطیل کرده‌اند، با مکاتباتی که صورت گرفت بازی‌های معوقه لیگ‌برتر را لغو کرده و نتایج بازی‌های دور رفت تیم‌ها را اعمال خواهیم کرد.

 

او افزود: با توجه به اینکه مسابقات در رده‌بندی تیم‌ها اثر چندانی ندارد، نتایج دور رفت اعمال می‌شود. به هر حال سلامتی بازیکنان برای ما بسیار مهم است و به همین منظور این تصمیم با هماهنگی ‌وزارت ورزش و باشگاه‌ها صورت گرفت.

 

دبیر فدراسیون بسکتبال، در مورد بازی‌های مرحله پلی‌آف نیز گفت: فعلا لیگ تعطیل است، اما از ۱۵ اسفند ماه لیگ را طبق برنامه قبلی ادامه می‌دهیم چون دستور وزارتخانه است، مگر اینکه مورد خاصی پیش بیاید. اگر مسئله‌ای نباشد بازی‌های پلی‌آف مشکلی برای برگزاری ندارند و بدون تماشاگر بازی‌ها را پیگیری می‌کنیم.

 

با توجه به اینکه در بسکتبال بازیکنان از دست‌های خود برای بازی استفاده می‌کنند و دست‌ها عامل اصلی انتقال ویروس کرونا هستند، امکان شیوع این بیماری در جمع بسکتبالیست‌ها بسیار زیاد است. عماری در این‌ مورد نیز اظهار کرد: فعلا تا پانزدهم لیگ تعطیل است و بازی برگزار نمی‌کنیم. باید در آن زمان ببینیم که شرایط چگونه است. اگر لیگ ما تمام نشود برای تیم ملی هم مشکل پیش می‌آید چون زمان نداریم. با این حال اگر مسئله‌ خاصی پیش بیاید، در آن زمان تصمیمات جدی‌تری خواهیم ‌گرفت.

 

دیدگاه‌ها