کد خبر : 1670794 | 07 اسفند 1398 ساعت 14:53 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر:

آنچلوتی میراث گواردیولا در بایرن را از بین برد

ستاره بایرن مونیخ در مصاحبه جدید خود به انتقاد از برنامه های تاکتیکی کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ پرداخت.

آنچلوتی میراث گواردیولا در بایرن را از بین برد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سال 2016 جانشین پپ گواردیولا در بایرن شد. پپ پس از سه فصل هدایت بایرن، راهی سیتی شده بود و کارلتو یک سال پس از اخراج از رئال هدایت باشگاه آلمانی را برعهده گرفت. آنچلوتی با بایرن تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت ولی با شکست از رئال حذف شد. تیم او البته توانست فاتح بوندسلیگا شود.

 

 

1481317

 

 

دوران حضور آنچلوتی در بایرن به یک سال و نیم هم نرسید و او جای خود را به یوپ هاینکس داد. در آن مقطع گفته می شد بزرگان رختکن بایرن علیه او شورش کرده اند و همین، دلیل برکناری اش بود.

 

توماس مولر ستاره بایرن که در دوران آنچلوتی تاثیرگذاری همیشگی خود را از دست داده بود، در مصاحبه با اتلتیک گفت:« وقتی با گواردیولا توانستیم به یک ثبات و کنترل خوب در بازی خودمان دست پیدا کنیم، برای من درخشش و گلزنی ساده تر شد ولی در سال های پس از جدایی پپ(با آنچلوتی) دیگر به موفقیت گذشته دست پیدا نکردیم. گاهی به نظر می رسید در "FAR WEST" هستیم. در واقع همه آن چیزی که با پپ برایش جنگیده بودیم و همه چیزی که از او در آن سال های فوق العاده یاد گرفته بودیم، از بین رفت. این حس وجود داشت که ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.»

 

 

1029769

دیدگاه‌ها