کد خبر : 1670797 | 07 اسفند 1398 ساعت 15:39 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ سرد ادامه دار

افشاگری اکیپ: امتناع نیمار از تمرین با پی اس جی

به نظر می رسد که جنگ سرد بین نیمار با توماس توخل سرمربی پی اس جی همچنان ادامه دار است.

افشاگری اکیپ: امتناع نیمار از تمرین با پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت نیمار و برگزاری جشن تولد او، ستاره برزیلی در 4 بازی متوالی تیمش غیبت داشت. او هفته پیش و در پایان بازی با بوروسیا دورتموند گفت که مشکلی برای بازی نداشت و اینکه باشگاه مخالف حضور او در میدان بود.

در پایان بازی با دیژون در جام حذفی فوتبال فرانسه(برتری 6-1 پاریسی ها) توماس توخل سرمربی پی اس جی در پاسخ به سوالی در مورد نیمار گفت که نمی تواند تضمین کند که این بازیکن برابر دورتموند به میدان خواهد رفت.

 

 

1481326

 

 

امروز نشریه اکیپ فاش ساخت که نیمار پس از این حرف های توخل، از تمرین با پی اس جی امتناع کرده است. روز پس از بازی با دیژون، توخل برای بازیکنان اصلی تمرینی سبک در نظر گرفته بود و دیگر بازیکنان باید تمرینات همیشگی را انجام می دادند اما نیمار در مخالفت با دستور توخل گفت که می خواهد استراحت کند و حاضر به تمرین نشد. مساله ای که به دور از رسانه ها باقی ماند و نیمار حتی در بازی با دورتموند از ابتدا نیز به میدان رفت.

 

نیمار پس از اتمام مسابقه با دورتموند به شدت از پی اس جی گلایه کرده بود:« اینکه من در چند بازی اخیر برای پاری سن ژرمن به میدان نرفتم، انتخاب من نبوده و این تصمیمی بود که باشگاه و کادر پزشکی گرفته بودند و برای من نیز بیرون ماندن دشوار بود. آنها چنین تصمیمی گرفتند و من نیز علاقه ای به رخ دادن این اتفاق نداشتم.

 

 

1481325

 

ما در این باره بحث های زیادی داشتیم زیرا من می خواستم بازی کنم. من احساس خوبی داشتم اما باشگاه از تکرار مصدومیت می ترسید. در پایان این خود من هستم که از بیرون ماندن اذیت می شوم. من اتفاقاتی که باعث ترس باشگاه از بازگشت من به میادین شده را درک می کنم، زیرا در دو سال گذشته نتوانسته ام در مرحله یک هشتم پاری سن ژرمن را همراهی کنم.

من به این تصمیم احترام می گذارم، اما شرایط نباید اینگونه بماند زیرا در نهایت خود بازیکن از همه بیشتر اذیت می شود. حضور در چنین مسابقه پرفشاری آن هم برای 90 دقیقه بدون توقف بسیار دشوار بود. اگر وضعیت بهتری داشتم، قطعا می توانستم نمایش بهتری برای تیمم ارائه دهم.»

 

نیمار این هفته و در بازی با بوردو نیز دقیقه 90 بازی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد!

 

 

Video thumbnail

دیدگاه‌ها