کد خبر : 1670802 | 07 اسفند 1398 ساعت 15:42 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بدون تماشاگر اجحاف در حق میزبان است

باغ آبادی: تصمیماتی نگیرند که بعدا پشیمانی بیاورد

ماشین سازی از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا به مصاف نساجی می رود که با کادرفنی جدید به تبریز می رود.

باغ آبادی: تصمیماتی نگیرند که بعدا پشیمانی بیاورد

به گزارش" ورزش سه" غلامرضا باغ آبادی مربی تیم ماشین سازی که امروز به نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر نساجی آمده بود در ارتباط با این بازی گفت:" نساجی تیم قابل احترام و ریشه داری است. ما به این تیم به دیده احترام نگاه می کنیم."او افزود:" تغییراتی در کادرفنی تیم نساجی انجام شده، در این هفته ها با 5 تیمی بازی کرده ایم که 3 تا از آنها مربی شان عوض شده. شهرخودرو و پیکان و نساجی بعد از تغییر  کادر فنی با ما بازی کردند."


مربی ماشین سازی همچنین گفت:" در طول هفته تمرینات منظمی انجام دادیم و آماده برگزاری مسابقه هستیم. یک محروم به نام عزیرمعبودی و دو تا مصدوم بابک مرادی و شاهین توکلی را داریم که کادرپزشکی تلاش می کنند آن ها را به این بازی برسانند."


او با تایید اینکه بازیکنان مهمی در خط میانی و دفاعی را در اختیار ندارند گفت:"کادرپزشکی در تلاش هستند آن ها را برسانند ولی اگر نرسیدند جوانان با استعدادی داریم که جواب اعتماد مربیان را خواهند داد."


دستیار احمدشیخ لاری در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی اولتیماتومی قبل از این بازی از سوی باشگاه گرفته گفت:" من چنین چیزی را نشنیدم و فقط در رسانه ها خواندم. اما مصاحبه ای که از مدیر باشگاه خواندم ایشان گفته بود که اولتیماتومی به کادرفنی داده نشده است."


مربی ماشین سازی در مورد ویروس کرونا هم گفت:"در مورد ویروس کرونا باید بگویم سلامتی مهمترین نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است.امیدوارم تصمیماتی گرفته شود تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید. نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم تا بعدا پشیمانی به بار بیاید. از مسئولین می خواهم در این شرایط دقت زیادی بکنند که بعدا پشیمانی به بار نیاید." او در پایان درباره بازی بدون تماشاگر هم گفت:" ما یک حق میزبانی داریم اما تماشاگران در این بازی نیستند و این اجحاف در حق میزبانان است."

دیدگاه‌ها