کد خبر : 1670820 | 07 اسفند 1398 ساعت 16:20 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

مندی علیه مندی؛ دوئل فرانسوی ها در برنابئو

جدال امشب رئال مادرید برابر سیتی یک دوئل جذاب بین مندی های دو تیم نیز محسوب می شود.

مندی علیه مندی؛ دوئل فرانسوی ها در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و سیتی امشب در برنابئو از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. دیداری بسیار حساس که جذابیت های خاص خود را دارد. بازگشت گواردیولا به برنابئو یکی از این موارد جذابیت است و البته دوئل های نزدیک در نقاط مختلف زمین. 

مدافعان چپ هر دو تیم فرانسوی هستند و با نام خانوادگی مندی که البته هیچ نسبتی هم با یکدیگر ندارد. فرلاند مندی در رئال و بنجامین مندی در منچستر سیتی.

 

 

1479045

 

 

هر دو فوتبال شان را از آکادمی باشگاه لوهاور شروع کردند. سپس فرلاند با لیون و مندی با مارسی خود را به فوتبال اروپا معرفی کردند و هر دو به همراه برادران هرناندز، از مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی فرانسه برای یورو 2020 محسوب می شوند.

تابستان وقتی رئال مادرید فرلاند را به خدمت گرفت، بسیاری از رئالی ها دچار اشتباه شدند و با رفتن به صفحه اینستاگرام بنجامین به وی تبریک گفتند که در زمان خود بازتاب نیز پیدا کرد.

 

 

1464534

 

 

مندی ها گران قیمت ترین بازیکنان با نام خانوادگی یکسان نیز هستند و روی هم 115 میلیون یورو ارزش دارند. سیتی برای بنجامین 57 و رئال برای فرلاند 48 میلیون یورو هزینه کرده است.

فرلاند که به عنوان ذخیره مارسلو جذب شده بود، حالا توانسته ستاره باتجربه برزیلی را کاملا نیمکت نشین کند و گزینه اول زیدان برای بازی های بزرگ محسوب می شود. بنجامین هم پس از چند دوره مصدومیت های طولانی، حالا مدتی است که به فرم خوب خودش برگشته است.

این دو البته سبک بازی متفاوتی با یکدیگر دارند و بدون شک نمایش شان در زمین، زیر ذره بین کادر فنی فرانسه خواهد بود. هر دو می خواهند یکی از 23 بازیکن  تیم ملی فرانسه در یورو 2020 باشند.

 

 

1474955

دیدگاه‌ها