کد خبر : 1670858 | 07 اسفند 1398 ساعت 18:27 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

حرف هایی زده اید که باعث رنجش آدم می شود؛

امیدیان: آقای‌پیروانی اگر حریفتان سپاهان نبود، نمی‌رفتید

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است رفتار افشین پیروانی یکی از دلایل اصلی برگزار نشدن دیدار سپاهان و پرسپولیس بوده است.

امیدیان: آقای‌پیروانی اگر حریفتان سپاهان نبود، نمی‌رفتید

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقاتی که روز یکشنبه در اصفهان رقم خورد و در نهایت نیز دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس انجام نشد، حواشی زیادی پس از این بازی به وجود آمده و حرف های زیادی نیز زده شد است. در ادامه این ماجراها، جلال امیدیان مربی سپاهان و بازیکن سابق ذوب آهن، به صحبت های افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر واکنش نشان داده است.

 

 

آقای پیروانی شما باید معنی کلمه امنیت را متوجه شوید
اول اینکه جواب آقای پیروانی را به خاطر این می دهم، که به مجموعه بزرگ سپاهان، مدیرعامل و سرمربی سپاهان و تلاشی که این تیم کرده و جایگاه بزرگی که به دست آورده، توهین کرده اید. سپاهان تیم کوچکی نیست که هر چیزی خواستید بگوئید و بروید. آقای پیروانی شما باید معنی کلمه امنیت را متوجه بشوید و بعد حرف بزنید. ایشان انگ هایی زده اند که اصلا اطلاعی در خصوص آنها و چگونگی اش ندارند.
 

 

اینجا حریفتان سپاهان بود، برای همین رفتید
بعد هم برای بازی فینال جام حذفی 5 ساعت در ورزشگا ماندید و در نهایت هم بازی کردید. دو سه دقیقه را هم بهانه نکردید تا ورزشگاه را ترک کنید. به خاطر اینکه تیم مقابل را ضعیف فرض کردید و گفتید اگر برویم جام از دستمان می رود، ولی اینجا حریفتان سپاهان  بود و از لحظه استفاده کردید تا زمین را ترک کنید.

 

شما کسی هستید که قسم خوردی توپ به دستت نخورده بود!
آقای پیروانی شما همان کسی هستید که با دست گل زدید و قسم خوردید که توپ به دستم نخورد. البته مسائل دیگری هم هست که در بیانیه سپاهان آمده و من متوجه شدم که شما پاسخی به آن بیانیه ندادید و فرض را بر این می گیرم که آنچه در بیانیه باشگاه منتشر شده، نادرست نیست. در مورد سواد نیز به همان بیانیه ارجاعتان می دهم.

 


قضاوت کردن در ادبیات شما رایج است
آقای پیروانی قضاوت کردن در تیم شما و ادبیات شما رایج است، که دیگران را متهم به فیلمبرداری از تمرین گرم کردن بازیکنان در روز بعد می کنید. انگار عهد بوق هستیم که این چیزها قابل بررسی نباشد. ضمنا دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در تیم ما حضور دارند و شما می توانید مواردی که روی آنها مدعی هستید و ما را خیلی راحت متهم می کنید، از  آنها بپرسید. این که کاری ندارد.

 

بهتر است صادق باشید
جواب شما را می دهیم برای اینکه که همه را دروغگو فرض کردید. شما به همه اعضای باشگاه سپاهان و اصفهان توهین کردید. آقای پیروانی بهتر نیست رفتار صادقانه داشته باشید و بگویید چقدر دوست داشتید با ماجراهایی که برای تیم ما پیش آمد، سریع از استادیوم خارج شوید. هر تیمی حق دارد در استادیوم خانگی اش و با حضور هوادارانش بازی کند. درست مثل پرسپولیس در بازی رفت که این شرایط را داشتید. درنهایت هم که ما می خواستیم بازی کنیم ولی شما چون ما دیر رسیدیم خیلی زود استادیوم را ترک کردید.

 


آقای پیروانی می خواست تیم را بیرون ببرد
در پایان هم باید بگویم دلیلی برای بازی نکردن سپاهان وجود نداشت ولی اتفاقاتی رقم خورد که در نهایت بازی انجام نشد. ما وقتی می خواستیم از هتل به ورزشگاه حرکت کنیم با هوادارانمان روبرو شدیم که نمی گذاشتند اتوبوس حرکت کند و آرام کردن آنها طول کشید؛ نمی شد که بگوییم آنها را بزنند ! وقتی هم به استادیوم رسیدیم، آقای پیروانی سعی داشت تیمش را خیلی زود از استادیوم بیرون ببرد و حتی روی خط برنامه فوتبال برتر هم گفته بود که ما حتی بیشتر از یک دقیقه بعد از ساعت 16:45 دقیقه در زمین نمی مانیم و سپاهان باید خودش را برساند.

 

کارهایی کردید که آدم را آزار می دهد
اگر در بازی های آینده دو تیم اتفاقی بیفتد، شما مقصرید. به هر حال سپاهان و پرسپولیس دو تیم پرافتخار تاریخ ایران هستند ولی شما تمام مجموعه باشگاه ما را زیر سوال بردید و حتی به مدیرعامل ما که 50 سال است در فوتبال حضور دارد، دروغگو گفتید. این چیزها است که آدم را واقعا رنج می دهد.

دیدگاه‌ها