کد خبر : 1670886 | 07 اسفند 1398 ساعت 20:59 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

دفترچه خاطرات جنجالی کلینزمن علیه هرتا

انتشار دفتر خاطرات یورگن کلینزمن جنجال بزرگی را به وجود آورده است.

دفترچه خاطرات جنجالی کلینزمن علیه هرتا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش یورگن کلینزمن بعد از قرار دادن یک متن در صفحه اجتماعی خود به طور رسمی از هدایت هرتابرلین کناره گیری کرد. با این وجود حواشی بعد از حضور کوتاه مدت یورگن کلینزمن روی نیمکت هرتابرلین همچنان ادامه دارد.

 

در همین رابطه امروز نشریه بیلد قسمتی از دفترچه خاطرات یورگن کلینزمن را منتشر کرد. خاطراتی که به زمان حضور او در هرتابرلین اختصاص دارد. جایی که این سرمربی آلمانی هرتا را به فرهنگ دروغگویی متهم کرده و از مدیران این تیم به عنوان افرادی بی کفایت یاد کرده است.

 

 

1481437

 

 

مدیر برنامه های کلینزمن این نوشته ها و اسناد را تایید کرده اما مدعی شده که از انتشار و بیرون آمدن آن ها کاملا بی اطلاع است. کلینزمن در دفتر خاطرات 22 صفحه ای که در دوران حضورش در برلین نوشته شده است، گفته: " کادر مدیریت باید فوراً اخراج شوند. در صورتی که این اتفاق نیفتد تمام امضاهای خوب به بازیکنان متوسط ​​تبدیل می شوند زیرا یک قانون اساسی در فوتبال وجود دارد: شما فقط به اندازه محیطی که در آن بازی می کنید خوب هستید. "

 

 

در ادامه سند منتشر شده آمده است: " کلینزمن با رالف رانگنیک تماس می گیرد که دو بار در هافنهایم و لایپزیش قابلیت های خود را نشان داده است. رانگنیک تصریح می کند که این پروژه در برلین مهیج است اما او هرگز با مدیر اجرایی هرتا یعنی مایکل پرتز کار نخواهد کرد."

 

در 29 نوامبر ، درست چند روز پس از انتصاب خود کلینزمن به عنوان سرمربی او نوشته: "برنامه ریزی برای آماده سازی زمستان برای نیمه دوم فصل که مایکل پرتز مسئولیت آن را بر عهده دارد ، فاجعه است."

 

در پاسخ به این ادعاها ، هرتا بیانیه ای را برای اعضای خود منتشر کرد و ادعا کرد که سرمربی سابق بایرن مونیخ این باشگاه را فریب داده است. آنها ادعا می کنند وی در تلاش است استعفا خود را با ادعاهای پوچ توجیه کند.

 

 

1463170

 

 

پرتز در سخنرانی روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: "ما ادعاهای مربی سابق خود را با نگرانی عمیق یادداشت کردیم. این باشگاه از طریق چیزهایی مانند این آسیب می بیند. ما حق این را داریم که اقدامی قانونی انجام دهیم."

دیدگاه‌ها