کد خبر : 1670889 | 07 اسفند 1398 ساعت 21:11 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

امشب طلسم عجیب ستاره رئال مادرید خواهد شکست؟

گرت بیل سال هاست در مراحل حذفی لیگ قهرمانان موفق به گلزنی برای تیمش نشده است.

امشب طلسم عجیب ستاره رئال مادرید خواهد شکست؟

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل تابستان سال گذشته کمتر کسی باور می کرد گرت بیل این فصل نیز در رئال مادرید ماندنی باشد، اما در نهایت انتقال این ستاره جنجالی و ولزی به چین منتفی شد و حالا نام گرت بیل در لیست بازیکنان رئال مادرید قرار دارد.

 

1481445

 

امشب رئال مادرید در شرایطی در خانه میزبان منچسترسیتی خواهد بود که احتمالا گرت بیل در ترکیب ثابت قرار خواهد داشت و امیدوار است طلسم عجیب و پنج ساله اش در لیگ قهرمانان بالاخره شکسته شود.

 

گرت بیل از آوریل سال 2014 و گلزنی در مرحله یک چهارم نهای لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، در باز کردن دروازه رقبا در مراحل حذفی ناکام بوده و مدتی دیگر این طلسم شش ساله خواهد شد. البته گرت بیل در این مدت سه بار موفق به گلزنی در فینال ها برای رئال مادرید شده؛ یکی مقابل اتلتیکومادرید در همان سال و دیگری در سال 2018 مقابل لیورپول.

 

در واقع گرت بیل در 21 بازی اخیر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان حتی یک بار نیز موفق به گلزنی برای تیمش نشده و جالب اینجاست رئال مادرید در بیشتر این مراحل موفق به صعود نیز شده است. البته گرت بیل در سال 2016 و در مرحله نیمه نهایی در تک گل رئال مادرید مقابل منچسترسیتی نقش داشت، اما این گل در نهایت به نام مدافع سیتی ثبت شد تا طلسم عجیب این ستاره ولزی ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها