کد خبر : 1670891 | 07 اسفند 1398 ساعت 21:42 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سیتی و کابوس ابدی مقابل سرخیو راموس!

سرخیو آگوئرو امیدوار به شکستن طلسم ناکامی در بازی امشب مقابل سرخیو راموس خواهد بود.

ستاره سیتی و کابوس ابدی مقابل سرخیو راموس!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امشب در دیداری دشوار در برنابئو مهمان رئال مادرید خواهند بود و بی شک امید اول گلزنی این تیم به ساق های سرخیو آگوئرو، مهاجم باتجربه و آرژانتینی گره خورده است؛ مهاجمی که البته آمار قابل قبولی برای رقیب مستقیمش، سرخیو راموس ندارد.

 

1481447

 

سرخیو آگوئرو در طول دوران ورزشی اش تا به حال 13 بار مقابل سرخیو راموس به میدان رفته و حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی نشده است. این مهاجم باتجربه در اتلتیکومادرید نامی برای خود دست و پا کرده و تبدیل به مهاجمی نامدار شد، اما سرخیو آگوئرو در دوران حضور در روخی بلانکوس 10 بار برابر سرخیو راموس بازی کرد که هشت شکست و دو تساوی حاصل کار این مهاجم گلزن بود.

 

این روند در منچسترسیتی نیز ادامه یافت و در سه تقابل بعدی، سرخیو آگوئرو حتی یک بار هم مقابل سرخیو راموس موفق نبوده و نتوانست طعم پیروزی را بچشد. امشب نیز کار سیتی و سرخیو آگوئرو مقابل رئال مادرید و کاپیتان راموس بسیار دشوار خواهد بود، زیرا کهکشانی ها تا به حال زیر نظر زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان و در مراحل حذفی در دو مجموع دو دیدار رفت و برگشت مغلوب نشده و همیشه صعود نتیجه کار آنها بوده است. به نظر می رسد کسب یک نتیجه تساوی خصوصا در صورت به ثمر رساندن گل، می تواند نتیجه مطلوبی برای سرخیو آگوئرو و همبازیانش باشد.

دیدگاه‌ها