کد خبر : 1670901 | 07 اسفند 1398 ساعت 22:01 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال هافبک سیتی به رئال مادرید منتفی شد؟

ایلکای گوندوغان در گذشته در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت.

چرا انتقال هافبک سیتی به رئال مادرید منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچسترسیتی در شرایطی به مصاف رئال مادرید در استادیوم برنابئو خواهد رفت که با توجه به حضور هافبک های بزرگی چون تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو در ترکیب حریف، کار دشواری برای کنترل میانه میدان و بردن جنگ وسط زمین از حریف دارد.

 

1450547

 

ایلکای گوندوغان بی شک در دیدار امشب نقش مهمی ایفا خواهد کرد. این هافبک آلمانی بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولاست و اولین خرید او در هنگام انتصاب به عنوان سمربی جدید سیتی در سال 2016 محسوب می شود. ممکن بود ایلکای گوندوغان در گذشته راهی تیم رقیب امشب شود، اما مشکلات دورتموند در آن مقطع مانع نهایی شدن این انتقال شد.

 

در تابستان سال 2013 رئال مادرید فاصله چندانی تا جذب ایلکای گوندوغان نداشت، اما دورتموند در آن مقطع به این باشگاه اطلاع داد اخیرا دو بازیکن مهم به نام های رابرت لواندوفسکی و ماریو گوتزه را به فروش رسانده و در حال حاضر امکان از دست دادن یک ستاره دیگر نیز برای آنها وجود ندارد. بدین ترتیب انتقال ایلکای گوندوغان به برنابئو منتقفی شد و این ستاره آلمانی چند سال بعد به پیشنهاد سیتی پاسخ مثبت داد. البته سیاست دورتموند در سال های اخیر پرورش بازیکنان استعداد و فروش آنها با قیمت هایی هنگفت بوده، اما فشار هواداران در سال 2013 مانع حضور ایلکای گوندوغان در رختکن برنابئو شد و این بازیکن چند سال به پیشنهاد سیتی پاسخ مثبت داد.

دیدگاه‌ها