کد خبر : 1670916 | 07 اسفند 1398 ساعت 23:05 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

چهارشنبه 7 اسفند؛ 10 خبر پربازدید "ورزش سه"

بازی پرسپولیس و سپاهان همچنان در صدر اخبار

با وجود گذشت 3 روز از تاریخ برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، اخبار مربوط به این دیدار کماکان در صدر پربیننده ترین خبرهای "ورزش سه" محسوب می شود.

 به گزارش "ورزش سه"، حواشی و چالش های مربوط به عدم برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان به همراه چند مصاحبه از مالک تراکتور، سرمربی آبی ها و البته پاسخ پیشکسوت پرسپولیسی ها به زنوزی را می توان از پربازدیدترین مطالب مربوط به 24 ساعت اخیر سایت ورزش سه دانست.

 

1.  زنده با اتفاقات و حواشی سپاهان- پرسپولیس

آخرین اخبار و حواشی مربوط به عدم برگزاری دیدار زردها و سرخ ها، در این مطلب به روز می شود و به همین دلیل هواداران این دو تیم از طریق این پست پیگیر آخرین اتفاقات مربوط به حضور جنجالی این دو تیم در ورزشگاه نقش جهان هستند.

 

1481470

 

 

2.  زنوزی: استوکس ساعت اشکان دژاگه را دزدید!

یک مصاحبه جنجالی از سوی مالک تراکتوری ها، واکنش شدید پرسپولیسی های قدیم و جدید را به همراه داشت. موضوعاتی از جمله نام باشگاه پرسپولیس و ... از موضوعات پرچالش مربوط به مصاحبه زنوزی محسوب می شد.

 

1481469

 

3.  مجیدی: با طراحان ماجرای سپاهان-پرسپولیس برخورد کنید!

حتی مصاحبه سرمربی استقلالی ها نیز تحت الشعاع دیدار ال کلاسیکوی وطنی بود. فرهاد مجیدی هم درباره دیدار این دو تیم به اظهار نظر پرداخت و خواستار برخورد با عوامل اتفاقات اخیر شد.

 

1481471

 

 

 

4.  حرف‌های بو دار شایان مصلح در لایو اینستاگرام!

 شایان مصلح مدافع سپاهان در راستای حاشیه های پرشمار بازی و واکنش هایی که پس از بازی دریافت کرده، اقدام به انتشار ویدئویی در فضای مجازی کرد و حرف های جالب توجهی در مورد موضوعات مختلف به زبان آورد.

 

1481473

 

 

5.  پاسخ حسین کلانی به مصاحبه مالک تراکتور

پس از اظهار نظر روز گذشته محمدرضا زنوزی درباره نام باشگاه پرسپولیس، حالا حسین کلانی به پاسخگویی پرداخته است. او همچنین با حوصله فراوان، به دیگر پرسش ها پاسخ داد و درمورد ادبیات مرسوم این روزهای فوتبال ایران در بین هواداران، بازیکنان، مدیران و مالکان نیز اظهارنظر کرده است.

 

1481472

 

 

6.  چرا به پرسپولیس و استقلال و تراکتور مجوز حرفه‌ای دادید؟

کمیته انضباطی ای اف سی به این نتیجه رسیده که چهار باشگاه پیکان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بدهی معوقه داشته‌اند و صدور مجوز حرفه‌ای برای آن‌ها غیر قانونی بوده است. به همین دلیل فدراسیون فوتبال با جریمه 120 هزار دلاری مواجه شده است.

 

1481476

 

 

 

7.  مسی حق داشت؛ بارسا فرسنگ ها دور از قهرمانی

این بارسا فاصله زیادی با تیم های پرقدرت کنونی اروپا دارد و تنها یک معجزه از مسی می تواند مانع یک ناکامی دیگر شود. نمایش شب گذشته بارسا برابر ناپولی بهترین گواه است برای اینکه بارسا به یک افتضاح دیگر نزدیک تر است تا کسب عنوان قهرمانی.

 

1481474

 

 

8.  مناظره آرام قلعه‌نویی- گل‌محمدی بعد از 24 ساعت جنجال

یک مناظره دیگر درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان و البته این بار هم به مانند قبلی ها با کمی دلخوری از یکدیگر، مناظره ای که بین امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی روی خط برنامه فوتبال برتر.

 

1481475

 

9.  لیونل مسی امشب دوباره به زندان می‌رود!

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا چند روز قبل در مصاحبه ای با نشریه موندو دیپورتیوو اعتراف کرد در این شرایط بارسا بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست و برای رسیدن به این هدف، سبک بازی آبی اناری ها باید تغییر کند.

 

1481478

 

10.  فروزان و همسرش از اتهام شرط‌بندی تبرئه شدند

اتهامی که حدودا یک سال است گریبان دروازه بان سابق استقلالی ها را گرفته است در نهایت به پایان رسید و با حکمی که در اختیار محسن فروزان قرار گرفت وی از اتهام شرط بندی تبرئه شد.

 

1481477

دیدگاه‌ها