کد خبر : 1670937 | 08 اسفند 1398 ساعت 02:14 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست به سیتی

زیدان: تاوان 10 دقیقه بد بودن را پس دادیم

زین الدین زیدان خوشبین است که رئال در بازی برگشت شکست امشب برابر سیتی را جبران کند. او اشتباهات فردی را عامل شکست تیمش می داند.

زیدان: تاوان 10 دقیقه بد بودن را پس دادیم

به گزارش"ورزش سه"، رئال امشب در برنابئو بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی را با نتیجه 1-2 واگذار کرد تا شانس صعودش به دور بعد بسیار کاهش یابد. رئال ابتدا با گل ایسکو پیش افتاد ولی سیتی با دو گل ژسوس و دی بروینه توانست ورق را برگرداند. سه هفته دیگر در اتحاد بازی برگشت برگزار خواهد شد.

 

 

1481534

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« تا دقیقه 75 بازی خوبی انجام دادیم و حالا همه به خاطر شکست ناراحتیم. البته هنوز یک 90 دقیقه دیگر باقیمانده و هیچ چیز تمام شده نیست. باید مثبت فکر کرد. در شکست نکته مثبتی نیست ولی تا دقیقه 75 نمایش بسیار خوبی داشتیم. حالا باید به منچستر برویم و سیتی را شکست دهیم و صعود کنیم.»

 

زیدان ادامه داد:« اشتباهات فردی روی گل ها داشتیم و فوتبال همین است. اشتباه جزئی از فوتبال است. نمی توانم از تلاش بازیکنانم صحبت نکنم. همه چیزشان را در زمین گذاشتند و تنها در 10 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم. سیتی حریف دشواری بود و از دست رفتن تمرکز برابر چنین تیمی، تاوان سنگینی به دنبال دارد.»

 

 

1481537

دیدگاه‌ها