کد خبر : 1670947 | 08 اسفند 1398 ساعت 10:00 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌‌‌سازی سر خون‌آلود ستاره یوونتوس(عکس)

مصدومیت شدید ماتیس دی‌لیخت ستاره یوونتوس از ناحیه سر در بازی دیشب این تیم مقابل لیون و خونریزی شدید او واکنش‌های زیادی به دنبال داشته و بسیار جنجالی بوده است.

حاشیه‌‌‌سازی سر خون‌آلود ستاره یوونتوس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در حالی در زمین لیون مقابل این تیم با نتیجه 1-0 شکست خورد که گل تعیین‌کننده لیون در حالی به ثمر رسید که ماتیس دی‌لیخت ستاره هلندی یوونتوس به دلیل آسیب‌دیدگی شدید و خونریزی از ناحیه سر به کنار زمین هدایت شده بود و پزشکان یووه در حال رسیدگی به او بودند.

 

1481554

 

پیش از آن دی‌لیخت در حالی که زمین را ترک می‌کرد تا به او رسیدگی شود با خونریزی بسیار شدید از ناحیه سر روبرو بود. تصاویری که از دی‌لیخت در این حالت مصدومیت و خونریزی منتشر شده واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته و جنجالی بوده است.

 

در صحنه منجر به مصدومیت دی‌لیخت او در محوطه جریمه حریف برای زدن ضربه سر به هوا برخاسته بود که در برخورد با دیگر بازیکنان در حالی فرود آمد که هم‌تیمی‌اش الکس ساندرو روی او آوار شد. درحالیکه خونریزی شدید باعث شد دی‌لیخت مجبور شود به کنار زمین برود، لیون صاحب یک ضربه آزاد شد و گل پیروزی‌بخش خود را در همین لحظات به ثمر رساند. دی‌لیخت البته کمی بعد با یک بانداژ خاص به میدان بازگشت و تا دقیقه 90 به بازی ادامه داد.

 

1481467

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر دی‌لیخت که خون زیادی از سرش جاری شده او را با شخصیت‌های برخی فیلم‌های اکشن هالیوودی مقایسه کرده‌اند. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با اشاره به تصاویر دی‌لیخت در بازی دیشب نوشت که در فیلم فیوری هم شخصیت مبارز فیلم هیچوقت در زمان یک مبارزه تا این حد خون از دست نداد. یک کاربر دیگر تصویر دی‌لیخت را با شخصیت‌های فیلم‌های تارنتینو مقایسه کرده است.

 

1481557

 

دیدگاه‌ها