کد خبر : 1670952 | 08 اسفند 1398 ساعت 10:30 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

مادرید همچنان دلتنگ ابرستاره پرتغالی

نگاه نافذ رونالدو؛ اکسیر گمشده سفیدپوشان برنابئو

روزنامه مارکا در یادداشتی با اشاره به شکست رئال مادرید در مقابل منچسترسیتی معتقد است غیبت کریستیانو رونالدو در بازی‌های بزرگی مثل بازی دیشب در رئال به شدت احساس می‌شود.

نگاه نافذ رونالدو؛ اکسیر گمشده سفیدپوشان برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود، استادیوم برنابئو به مصاف منچسترسیتی رفت و در این بازی با نتیجه 2-1 مغلوب شد تا در بازی برگشت در شهر منچستر کار دشواری در پیش داشته باشد. روزنامه مارکا که در اسپانیا و در شهر مادرید منتشر می‌شود امروز با انتشار یادداشتی به بررسی علل شکست رئال پرداخته و می‌گوید در بازی‌های بزرگی مثل بازی دیشب است که تاثیر بسیار بزرگ غیبت کریستیانو رونالدو در این تیم را می‌توان احساس کرد.

 

1481562

 

مارکا زمانی را برای خوانندگان خود یادآوری می‌کند که وقتی رئال در چمپیونزلیگ به میدان می‌رفت، بعد از پخش سرود لیگ قهرمانان در استادیوم، دوربین تلویزیونی از مقابل صف بازیکنان رئال می‌گذشت و دست آخر روی صورت رونالدو ثابت می‌ماند، چهره‌ای سرشار از عزم راسخ و اعتماد به نفس. مارکا می‌گوید وقتی کریستیانو با آن چهره مصمم از لنز دوربین به هواداران رئال نگاه می‌کرد همه باورشان می‌شد که در این بازی پیروز خواهند شد تا جایی که هر هوادار آنقدر به او اعتماد می‌کرد که حتی حاضر بود کلید خانه و سویچ ماشین و رمز حساب بانکی‌اش را هم در اختیار رونالدو بگذارد.

 

اما در تیم فعلی رئال مادرید هیچ بازیکنی نیست که بتواند تنها با یک نگاه چنین اعتمادی برانگیزد. اگر هم کسی باشد که شاید بتواند چنین کاری را انجام دهد او فعلا مصدوم است. ادن هازارد، تنها بازیکن در کلاس جهانی‌ای که رئال فعلا در اختیار دارد. بعد از ترک رئال توسط کریستیانو باشگاه کسی را برای جانشینی او جذب نکرد و بعد از یک فصل ناکام و اخراج دو مربی سرانجام ادن هازارد بلژیکی به برنابئو آمد تا شاید جای خالی ابرستاره پرتغالی را پر کند.

 

1481563

 

مارکا با انتقاد از سیاست نقل و انتقالاتی رئال در تابستان گذشته می‌گوید باشگاه تابستان گذشته رکورد هزینه‌های خود را شکست تا کدام بازیکنان را جذب کند؟ به جز ادن هازارد، مهره‌های جذب شده رئال لوکا یوویچ، ادر میلیتائو، رودریگو گوئس و فرلان مندی بودند که به هیچ وجه نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

 

مارکا از ستاره‌های این روزهای رئال هم انتقاد کرده و می‌گوید سفیدپوشان مادرید با کریم بنزما که این روزها چشمه گلزنی‌اش خشک شده، با وینیسیوسی که عالی کار می‌کند ولی نمی‌تواند ضربه‌های آخر را به گل تبدیل کند، با لوکا مودریچ پا به سن گذاشته و گرت بیل گیج و بدون انگیزه به مصاف سیتی رفته بود و مشخص بود که نمی‌تواند کار چندانی از پیش ببرد.

 

1481561

 

به گزارش مارکا، در جبهه مقابل سیتی بازیکنانی مثل کوین دی‌بروین و رحیم استرلینگ داشت که درخشان بازی کردند و موفق شدند رئال را زمینگیر کنند. این روزنامه اشاره می‌کند که گواردیولا در حال حاضر چهار بازیکن دارد که ارزش آنها بالاتر از 100 میلیون یورو است و این در حالی است که در ترکیب رئال تنها ادن هازارد از چنین ارزشی برخوردار است که او هم فعلا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در خدمت تیم باشد.

 

 

دیدگاه‌ها