کد خبر : 1670964 | 08 اسفند 1398 ساعت 11:20 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

راموس، غایب بزرگ رئال مادرید در اتحاد

اخراج سرخیو راموس در دقایق پایانی دیدار دیشب رئال مادرید و منچسترسیتی باعث شده او نتواند در دیدار برگشت دو تیم که ماه آینده میلادی در منچستر برگزار می‌شود به میدان برود.

راموس، غایب بزرگ رئال مادرید در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم برنابئو برگزار می‌شد تا اواخر بازی به سود رئال در جریان بود و سفیدپوشان مادرید موفق شده بودند با گل ایسکو در دقیقه 60 از حریف پیش بیفتند. ولی با گلهای ژسوس و دی‌بروین و اخراج سرخیو راموس در یک برهه 10 دقیقه‌ای ورق به ضرر رئال بازگشت تا یک شکست تلخ برای این تیم رقم بخورد.

 

1481584

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید با این اخراج نمی‌تواند در دیدار برگشت دو تیم که ماه آینده میلادی در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد شرکت کند. به این ترتیب راموس برای دومین سال پیاپی در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ حضور نخواهد داشت.

 

فصل گذشته راموس در جریان پیروزی 2-1 رئال مقابل آژاکس عمدا کارت زرد گرفت تا خیالش از حضور در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رئال راحت باشد. اما تیم هلندی در بازی برگشت مرحله یک هشتم در برنابئو موفق شد رئال را 4-1 شکست دهد تا نقشه‌های راموس نقش بر آب شود.

 

البته اخراج دیشب راموس با اخراج سال گذشته او متفاوت بود. در این صحنه ژسوس به سمت دروازه رئال پیش می‌رفت و مشخص بود که راموس می‌ترسد که در صورت متوقف نکردن او گل سوم سیتی هم به ثمر برسد. راموس موفق شد قبل از رسیدن ژسوس به محوطه جریمه او را سرنگون کند تا دست کم از دادن پنالتی به حریف خودداری کند.

 

دیدگاه‌ها