کد خبر : 1670975 | 08 اسفند 1398 ساعت 12:36 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

ممکن است بازی های ملی هم به تعویق بیفتد

جلسه اضطراری جدید AFC درباره ویروس کرونا

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد خواهان برگزاری جلسات بیشتر با نمایندگان تیم‌های ملی و باشگاه‌های آسیایی درباره شیوع ویروس کرونا شده است.

جلسه اضطراری جدید AFC درباره ویروس کرونا

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC این کنفدراسیون از نمایندگان تیمهای ملی کشورهای عضو و باشگاه‌های حاضر در لیگها و رقابتهای مختلف AFC خواسته که هفته آینده برای برگزاری جلسات بیشتر درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فوتبال قاره آسیا و رقابتهای فوتبال در این قاره در مقر کنفدراسیون حضور به هم برسانند.

 

جلسه نمایندگان منطقه شرقی AFC روز دوشنبه هفته آینده در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شده و جلسه نمایندگان منطقه غربی AFC هم در روزهای 17 و 18 اسفند در این شهر برگزار خواهد شد.

 

1481611

 

ویندزور جان، دبیرکل AFC در این باره گفت:" ما روزهای بی‌سابقه و پرچالشی را پشت سر می‌گذاریم ولی AFC به شکلی خستگی‌ناپذیر در تلاش است تا بر شرایط نظارت داشته باشد و از جمله محدودیت‌های سفر را در نظر داشته و در عین حال با فدراسیون‌های عضو، لیگها و باشگاه‌های آسیایی در تماس دائمی باشد".

 

دبیر کل AFC در ادامه گفت:" ما از همه شرکای ذینفع‌مان از جمله شرکای تجاری و رسانه‌ای به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم و به تلاش‌هایمان در راستای محافظت از سلامت و ایمنی همه بازیکنان، مسئولین و تماشاچیان و در عین حال، محافظت و برگزاری درست رقابتها ادامه خواهیم داد".

 

AFC در عین حال مشغول همکاری با فیفا است تا درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملتهای آسیای 2023 چین که قرار است طبق برنامه از ماه اسفند آغاز شود، به ارزیابی دقیقی دست پیدا کند. در فروردین ماه سال آتی شمسی شاهد دو فیفا دی هستیم که طبق برنامه قرار است تیمهای ملی آسیایی در این تاریخها در رقابتهای مقدماتی جام جهانی به مصاف هم بروند ولی با این تفاصیل ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابتهای ملی هم دستخوش تغییر شده و به تاریخ دیگری موکول شوند. 

 

بر اساس اعلام AFC بازی‌های زیر فعلا و تا این لحظه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است:

 

لیگ قهرمانان آسیا – هفته سوم

 

گروه A: الوحده امارات – استقلال ایران

گروه C: پرسپولیس ایران – التعاون عربستان

گروه B: شباب الاهلی امارات – شهر خودرو ایران

گروه D: سپاهان ایران – النصر عربستان

گروه E: اف سی سئول کره جنوبی – چیانگرای یونایتد تایلند

گروه D: النصر عربستان – سپاهان ایران

 

 

دیدگاه‌ها