کد خبر : 1670978 | 08 اسفند 1398 ساعت 13:07 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

با حکم کمیته تعیین وضعیت؛

غیبت سپاهانی‌های شهرخودرو مقابل پرسپولیس!

حسن جعفری و میلاد سرلک با حکم کمیته تعیین وضعیت از حضور مقابل گل‌محمدی که آنها را برای حضور در ترکیب اصلی شهرخودرو برگزیده بود، محرومند.

غیبت سپاهانی‌های شهرخودرو مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، جعفری به عنوان مدافع راست تیم نساجی مازندران و میلاد سرلک به عنوان هافبک تدافعی این تیم، نقش مهمی در نمایش های این تیم مازندرانی زیر نظر محمدرضا مهاجری داشتند و قرمزهای قائمشهری اگرچه در نتیجه گیری خیلی موفق نبودند ولی در شیوه ارائه بازی مورد تحسین بسیاری از کارشناسان قرار می گرفتند.


با پایان نیم فصل، پیشنهادیی های به این دو بازیکن رسید که یکی از این پیشنهادات مربوط به یحیی گل محمدی و تیم شهر خوردو بود و این دو بازیکن که تا پایان نیم فصل 50 درصد مبلغ قراردادشان را از باشگاه نساجی دریافت نکرده بودند، با استناد بندی در قراردادشان، به صورت یکطرفه فسخ کردند و به مشهد رفتند.


در شهر خودرو جدایی یحیی باعث شده تا این تیم شرایط خوبی به خصوص در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد ولی بازیکنانی که در نیم فصل به این تیم اضافه شدند خیلی زود به ترکیب اصلی رسیدند و توانستند شهرخودرویی ها را برای اولین مرتبه به رقابت های گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسانند.


در بازی برابر پرسپولیس اما محرومیت دو بازیکن شهرخودرو که به صورت ناگهانی توسط کمیته تعیین وضعیت رخ داد، سبب شده تا مجتبی سرآسیایی با مشکلاتی در پست هافبک میانی و دفاع راست مواجه شود؛ البته در پست هافبک دفاعی که میلاد سرلک در آن بازی می کند، جانشین هایی وجود دارد و حضور بازیکن با تجربه ای نظیر اکبر صادقی می تواند عصای دست سرمربی شهر خودرو شود ولی در پست دفاع راست با توجه به اینکه در نیم فصل اول نیز این تیم با دشواری هایی مواجه شده بود، حضور نداشتن حسن جعفری می تواند به ضرر نماینده مشهد تمام شود.


دیدار شهر خودرو و پرسپولیس از ساعت 18:30 دقیقه و پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم در شرایطی با یک گل به سود نماینده مشهد خاتمه یافت که گل محمدی روی نیمکت شهرخودرو حضور داشت و کالدرون روی نیمکت پرسپولیس.

دیدگاه‌ها