کد خبر : 1670979 | 08 اسفند 1398 ساعت 13:11 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن و سپاهان با انگیزه های متفاوت؛

دربی اصفهان و شرایط پایاپای سبزها و زردها !

در کشاکش ماجرای های دیدار لغو شده سپاهان و پرسپولیس، شاگردان امیرقلعه نویی دیداری سخت در اصفهان پیش رو دارند.

دربی اصفهان و شرایط پایاپای سبزها و زردها ! 

به گزارش "ورزش سه"، برای اینکه بدانید شرایط سپاهان چندان حداقل از نظر بازیکن مساعد نیست به بازی رفت دو تیم برمی گردیم؛  جایی که سپاهان پس از پیروزی ارزشمند 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در تهران، با دو گل گولسیانی و استنلی کی روش در ورزشگاه نقش جهان به یک برد دیگر دست پیدا کرد تا در روزهایی که نه استقلال و نه پرسپولیس و نه تراکتور شرایط خوبی نداشتند، خودش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح کند.


حالا اما در شرایطی که روز آینده شاگردان امیرقلعه نویی از ساعت 16:15 دقیقه میهمان ذوب آهن می شود، که این تیم شرایط بدی ندارد و از 4 بازی اخیرش 2 پیروزی و 2 شکست به دست آورده تا با 21 امتیاز در رتبه دهم قرار بگیرد و تا حدود بسیار زیادی از خطر سقوط رهایی پیدا کرده باشد.


سپاهان اما از چهار بازی گذشته 5 امتیاز کسب کرده که حاصل یک برد و دو تساوی است و البته یک بازی عقب افتاده با پرسپولیس نیز پیش رو دارد.


نگاهی به آمار دو تیم نشان می دهد که تیم قلعه نویی در اغلب آیتم های با توپ، از ذوب آهن بهتر بوده و تفاوت متوسط مالکیت توپ هم شرایط کلی بازی فردا را نشان می دهد. اما سازماندهی دفاعی مطلوب ذوب آهن مقابل سپاهان خبر از یک بازی نزدیک و تاکتیکی می دهد؛ پس اگرچه این دو تیم به دلیل شیوع کرونا یکی از ویژه ترین دیدارهایشان را انجام می دهند ولی انتظار برگزاری یک دیدار تماشایی و جذاب وجود دارد.

 

1481616


با این حال مصدومیت بازیکنان کلید نظیر پورقاز و گولسیانی و همینطور عدم آمادگی کی روش استنلی سبب شده تا امیرقلعه نویی از حیث بازیکن در مضیقه باشد، ولی کسب سه امتیازی بازی هدفی است که بازیکنان این تیم با تمام توان برایش خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها