کد خبر : 1670984 | 08 اسفند 1398 ساعت 13:45 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

بالاک: میسون مونت مقابل بایرن بدشانسی آورد

میشائیل بالاک، ستاره سابق چلسی و بایرن مونیخ می‌گوید در جریان پیروزی اخیر 3-0 بایرن بر چلسی برای میسون مونت پدیده جوان باشگاه چلسی متاسف شده است.

بالاک: میسون مونت مقابل بایرن بدشانسی آورد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که بین بایرن مونیخ و چلسی در استمفوردبریج برگزار شد باواریایی‌ها با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف لندنی‌شان را 3-0 شکست دهند. یکی از ستاره‌هایی که چلسی در این بازی به او امید بسته بود میسون مونت پدیده جوان انگلیسی این تیم بود ولی مونت در جریان بازی با درخشش یک پدیده جوان دیگر از بایرن مونیخ به نام آلفونسو دیویس مواجه شد که عملا نگذاشت ماونت در این بازی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

در شب درخشش آلفونسو دیویس، میسون مونت بیشتر در تلاش برای مهار کردن او بود و نتوانست خودی نشان بدهد.

 

1481621

 

میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ و چلسی که سابقه بازی در خط میانی هر دو تیم را دارد می‌گوید در جریان بازی اخیر دو تیم برای میسون مونت متاسف شده است.

 

بالاک در این باره گفت:" میسون مونت در این بازی بدشانس بود چون بارها مجبور شد در موقعیت‌های تک به تک مقابل آلفونسو دیویس قرار بگیرد. دیویس سرعت استثنایی‌ای دارد که در بوندس‌لیگا کمتر دیده می‌شود".

 

ستاره سابق چلسی و بایرن مونیخ در ادامه گفت:" میسون مونت در شروع بازی دو سه حرکت خوب داشت ولی چیزی نگذشت که در مقابل دیویس شکست خورد. البته او جوان است و از این بازی درسهای زیادی گرفته. شاید در بازی بعدی شاهد بازی به مراتب بهتر مونت باشیم".

 

دیدگاه‌ها