کد خبر : 1670987 | 08 اسفند 1398 ساعت 13:51 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آتش نشانی جان هواداران بابلی را نجات داد

دو هوادار بابلی بدون توجه به برگزاری دیدار بدون تماشاگر از دیوارهای ورزشگاه هفت‌تیر بالا می‌روند اما برای بازگشت متوسل به ماشین آتش‌نشانی می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، خبر اول و آخر تمام رسانه‌ها و خبرگزاری‌های ایران در این هفته اخیر، شیوع ویروسی کشنده به نام کروناست که در نهایت تأسف پایش به مرزهای ایران هم بازشده است.


با توجه به شیوع این ویروس خطرناک، وزارت ورزش به دستور ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، کلیه مسابقات ورزشی را به حالت تعلیق درآورد، البته به‌ غیر از رشته فوتبال، که قرار بر این شد که این رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار شود که البته این تصمیم انتقادات و بعضا اعتراضات شدیدی از طرف جامعه فوتبال را به همراه داشت.


اما اتفاقی که در شهر بابل هم رخ داد قابل‌توجه است به‌این‌ترتیب که در دیدار حساس رایکا و سپیدرود در چارچوب رقابت‌های لیگ یک، دو تماشاگر متعصب و متخلف بابلی که نمی‌خواستند تماشای این بازی را از دست بدهند بدون توجه به قوانین وضع‌شده از سوی سازمان لیگ، از دیوار سمت جنوبی استادیوم هفت‌تیر بابل بالا می‌روند و خودشان را به محل بازی می‌رسانند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.


اما پس از به پایان رسیدن این دیدار که با نتیجه سه بر دو به سود رایکا به اتمام رسید هنگام خروج از استادیوم دچار مشکل می‌شوند و هرچه تلاش می‌کنند به علت ارتفاع بلند دیوار نمی‌توانند پایین بیایند و به همین خاطر برای این منظور متوسل به تماس با آتش‌نشانی می‌شوند. پس از چند دقیقه ماشین آتش‌نشانی به کمک این دو نفر می‌آیند تا از این مهلکه‌ای که برای خودشان درست کردند نجات یابند. نکته جالب اینکه این دو تماشاگر مذکور در هنگام پایین آمدن برای اینکه به ویروس کرونا مبتلا نشوند خودشان را به ماسک هم مجهز کرده بودند!!

 

1481625

 

1481626

دیدگاه‌ها