کد خبر : 1671011 | 08 اسفند 1398 ساعت 15:30 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی‌مهر خارج از یازده نفر اصلی

ترکیب هجومی ذوب‌آهن برابر سپاهان

ترکیب ذوب‌آهن برای بازی مقابل سپاهان اعلام شد. رادولوویچ با سیستم هجومی برابر شاگردان قلعه نویی بازی می‌کند.

ترکیب هجومی ذوب‌آهن برابر سپاهان

به گزارش "ورزش ‌سه"، از ساعت ۱۶:۱۵ امروز ذوبی‌های اصفهان در ورزشگاه خالی فولادشهر برابر سپاهان قرار می‌گیرند و به دنبال سومین برد پیاپی خانگی با مربی جدید خود هستند.


 
به همین دلیل میودراگ رادولوویچ با ترکیبی هجومی برابر شاگردان سپاهان قرار گرفته و قصد دارد با امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.


 
او به مانند چهار بازی قبلی در ترکیب اصلی خود، مهدی خلیل را به عنوان گلر مورد استقاده قرار داده است. او در چهار بازی، دو مرتبه دروازه خود را بسته نگه داشته و حالا در اندیشه سومین کلین شیت در استادیوم خانگی است.


 
اما خط دفاع ذوب‌آهن در این بازی را چهار نفر تشکیل می‌دهند. وفا هخامنش مدافع سابق استقلال در این دیدار جناح راست را حفاظت می‌کند. وحید محمدزاده و محمد نژاد مهدی مدافعان وسط ذوب‌آهن در این دیدار خواهند بود. مسعود ابراهیم زاده نیز به عنوان مدافع چپ ایفای نقش می‌کنند.

 

در خط میانی نیز حمید بوحمدان و مهدی مهدی‌پور دو هافبک دفاعی ذوب‌آهن در این دیدار خواهند بود. دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط میانی بازی می‌کند و بیشتر به دنبال ایجاد تراکم در خط میانی است. احسان پهلوان نیز در سمت چپ بازی می‌کند و به دنبال این است تا بیشتر در کارهای هجومی نقش آفرینی کند. قاسم حدادی‌فر نیز پشت سر بیدوف قرار است.
 


تک مهاجم ذوب‌آهن در این بازی نیز دارکو بیدوف صربستانی خواهد بود.

 

ترکیب ذوب‌آهن برابر سپاهان:


مهدی خلیل، محمد نژادمهدی، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و دارکو بیدوف

دیدگاه‌ها