کد خبر : 1671016 | 08 اسفند 1398 ساعت 15:56 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد خواهان جدایی هشت بازیکن از چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی قصد انجام یک خانه تکانی اساسی در تیمش برای فصل بعد دارد.

لمپارد خواهان جدایی هشت بازیکن از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سان، چلسی پس از گذشت 27 هفته از لیگ جزیره، تیم چهارم جدول و از امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. در اولین فصل حضور فرانک لمپارد، کسی انتظار قهرمانی از این تیم ندارد و خود او در نشست خبری اخیرش تاکید داشت که این یک فصل انتقالی برای باشگاه است.

 

 

1479996

 

 

چلسی که سه شنبه گذشته با سه گل در خانه به بایرن باحت تا احتمالا خیلی زود با لیگ قهرمانان وداع کند، در اندیشه ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد است.

آبی ها تابستان گذشته قرارداد قرضی کوواچیچ را قطعی کردند و کریستین پولیسیچ را نیز به خدمت گرفتند. آنها در انتقالات زمستانی حکیم زیاش را نیز از آژاکس جذب کردند و او از تابستان بازیکن چلسی خواهد بود.

بن چیلول(لستر) و یان اوبلاک(اتلتیکو) نیز دیگر بازیکنان مدنظر چلسی برای تابستان هستند اما لمپارد در اندیشه یک خانه تکانی اساسی در چلسی است.

 

 

1475348

 

 

کپا آریسابالاگا گلر اسپانیایی که اخیرا جایگاه خود در ترکیب ثابت را از دست داده، اولین خروجی چلسی خواهد بود. مارکوس آلونسو و امرسون نیز فصل بعد جایی در چلسی نخواهند داشت. لمپارد خواهان خروج کورت زوما نیز شده است و معتقد است تاموری و کریستیانسن می توانند جای او را پر کنند.

راس بارکلی و ژورژینیو در خط هافبک نیز بازیکنانی هستند که لمپارد مایل به حفظ شان نیست. بارکلی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و ژورژینیو نیز با رفتن ساری جایگاه همیشه ثابت خود را از دست داده است.

همچنین باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد پدرو و ویلیان ندارد و این دو به عنوان بازیکن آزاد، راهی تیمی دیگر خواهند شد. به این ترتیب فصل بعد چلسی را با شکل و شمایلی دیگر و نزدیک تر به ایده های لمپارد خواهیم دید و او امیدوار است با آبی ها برای قهرمانی گام بردارد.

 

 

1474655

دیدگاه‌ها