کد خبر : 1671061 | 08 اسفند 1398 ساعت 18:11 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز با ارزش بازی با استقلال

بزرگترین برد تاریخ گل گهر؛ خرجِ ماندن

برد گل گهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر نوزدهم می تواند به عنوان مهمترین برد تاریخ این باشگاه تا این زمان ثبت شود.

به گزارش"ورزش سه"شاگردان مجید جلالی امروز در سیرجان دست به کار بزرگی زده و در یکی از سخت ترین بازی های این فصلشان توانستند استقلال مدعی قهرمانی و یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ایران را شکست بدهند.


گل گهر امروز می دانست که با تیمی بازی دارد که به الریان 5 گل و به الکویت 3 گل زده است به همین دلیل سیرجانی ها خیل صبورانه و متفکرانه بازی را شروع کردند و تمام تلاششان در ابتدا این بود که راه های نفوذ استقلال را ببندند و سپس با توجه به مهاجمان گلزن و خطرناکی که دارند دروازه حریف را باز کنند. همین حربه جلالی جواب داد هرچند این بار یک مدافع که بهترین بازیکن زمین هم می تواند باشد در نقش گلزن ظاهر شده و سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به ارمغان آورد.


در بازی امروز گل گهر، تمام بازیکنان این تیم ، حتی گادوین منشا و یونس شاکری در برابر استقلال یک تیم به معنای واقعی بودند. آن ها فرصت های خیلی خوبی را با بازی فشرده و بستن راه های نفوذ مدافع و هافبک های کناری این تیم گرفتند و هربار هم توپی رد شد مهرداد بشاگردی عملیات نجات را به بهترین شکل انجام داد.

 

1481722


نباید فراموش کرد که از دربی دور رفت یعنی از 31 شهریور تا امروز در تمام مسابقاتی که در لیگ برتر برگزار کرده بود توانسته بود دروازه حریفان را باز کند اما تیم مجید جلالی امروز توانست دروازه را مقابل مهاجمان آماده و تیم تهاجمی استقلال بسته نگه دارد. آن هم با دادن کمترین فرصت گل صد در صد هرچند همانطور که گفته شد دروازه بان این تیم نیز می تواند درمیان بهترین بازیکنان زمین و حتی هفته بیست و یکم باشد.
جلالی امروز تیمش را با یک تغییر جالب به زمین فرستاده بود. او یوسف وکیا را که در بازی های اخیر دفاع چپ بازی می کرد به دفاع راست برد و رضا علیاری را در دفاع چپ بازی داد. علیرضا ابراهیمی و عبدالله حسینی دو مدافع وسط گل گهر بودند که امروز در ترکیب 4 نفره خط دفاعی نمایشی عالی داشتند. در خط هافبک احمد زنده روح و امین پورعلی در وسط ، بهنام برزای و سجاد عاشوری به عنوان هافبک های کناری و در خط حمله گادوین منشا و یونس شاکری را به بازی گرفت.


نکته قابل توجه این است که تعویضی های گل گهر یعنی مهرداد بایرامی ، پیمان رنجبری و مهران گلزاری نیز از زمان حضورشان به اندازه دیگران فداکاری داشتند تا این سه امتیاز مهم را به دست بیاورند. جلالی که در این بازی سه نفر از اعضای کادرفنی اش را به دلیل اخراج توسط داور از دست داد می داند این سه امتیاز در مسیر سختی که پیش رو دارد می تواند نقش مهمی ایفا کند. گل گهر امروز توانست یکی از سخت ترین مسابقاتش در نیم فصل دوم را ببرد و به نوعی نشان بدهد که برای تداوم حضورش در لیگ برتر عزم و جدیت کافی را دارد. آن ها با این نمایش نه فقط برای سپاهان و شهرخودرو که برای  رقیبانشان در انتهای جدول زنگ هشدار را به صدا در آورده اند.


این سه امتیاز که از بزرگترین برد تیم گل گهر در تاریخ این باشگاه به دست آمد می تواند حکم خرج و چاشنی لازم برای ماندگاری نماینده سیرجان در لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها