کد خبر : 1671062 | 08 اسفند 1398 ساعت 18:20 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

در حال مذاکره با استوکس هستیم

انصاری‌فرد: احترام پرسپولیس را نگه دارید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مذاکره‌ای با استوکس انجام داده‌اند تا او به تهران بازگردد.

انصاری‌فرد: احترام پرسپولیس را نگه دارید

به گزارش “ورزش سه” محمدحسن انصاری فرد قبل از‌ بازی با شهر خودرو به خبرنگاران گفت: بدون تماشاگر مسابقات زیاد جالب نیست. تماشاگران باشند بهتر است ولی بازی‌ها باید برگزار بشود. چون لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر است و ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

 

وی در مورد لغو مسابقات آسیایی گفت: ما مرتب نامه نگاری می‌کنیم. امروز هم نامه زدیم که آماده برگزاری مسابقه هستیم و حاضر هستیم در فرودگاه امارات تست کرونا بدهیم. حالا باید ببینیم که جواب نامه چیست.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رای بازی با سپاهان گفت: ما خبر نداریم چه زمانی اعلام‌ می‌شود. ولی هر چه زودتر اعلام شود بهتر است.

 

پرسپولیس جزو معدود تیم‌هایی است که اعتراضی به برگزاری مسابقات علی‌رغم وجود ویروس کرونا ندارد. انصاری فرد در واکنش به این حرف گفت: دلیل خاصی ندارد. کسی به ما چیزی نگفت و ما هم می‌گوییم تابع مسئولان سازمان لیگ هستیم.

 

وی در خصوص صحبت‌های شایان مصلح نیز گفت: آن صحبت همه چیز را ثابت کرد که ادعای ما درست بوده است و همه حرف‌های سپاهان کذب است.

 

انصاری فرد بار دیگر جواب زنوزی را داد و گفت: پرسپولیس نام بزرگی دارد و باید احترام آن را حفظ کرد. ایشان هم هر چند وقت یکبار این سخنان را مطرح می‌کند که جوابش را دادیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پرونده استوکس نیز گفت: ما در آن زمان احتیاج داشتیم و باید او را جذب می‌کردیم. حالا هم در حال مذاکره با او هستیم که به تهران بازگردد.

دیدگاه‌ها