کد خبر : 1671065 | 08 اسفند 1398 ساعت 18:27 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالیست ها از سیاره دیگری آمده اند؟

عمران‌زاده: دوست دارم روزی مربی استقلال شوم

مربی تیم نساجی مازندران نسبت به تعطیل نشدن لیگ برتر گلایه کرد.

عمران‌زاده: دوست دارم روزی مربی استقلال شوم

به گزارش "ورزش سه"، حنیف عمران زاده که به عنوان دستیار محمود فکری در نساجی مشغول به کار شده، درباره پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز بیان کرد: برد خوبی را به دست آوردیم. تیم حریف داخل خانه بازی می کرد و خداراشکر یک نتیجه خوب گرفتیم. در روزهای گذشته روی بحث تاکتیکی و روحی و روانی کار کردیم و بچه ها جنگیدند و این برد را به دست آوردیم.


وی درباره برگزاری لیگ برتر با وجود شیوع کرونا عنوان کرد: من نمی دانم مگر فوتبالیست ها آدم نیستند؟ شاید فکر می کنند فوتبالیست ها از سیاره دیگری آمده اند و ویروس روی آنها اثر نمی کند. اگر یک فوتبالیست ویروس داشته باشد به همه منتقل می کند. این بی انصافی است که فقط به خاطر بهم نخوردن برنامه و جدول بازی ها، هرطور شده لیگ را برگزار کنند. الان چند بازیکن ملوان و سپیدرود کرونا گرفتند. به نظر من قشنگ نیست لیگ برتر با این شرایط در جریان باشد.


مربی نساجی درباره شانس موفقیت استقلال در لیگ برتر تاکید کرد :من الان در نساجی هستم و دوست دارم اول تیم خودم نتیجه بگیرد. امیدوارم استقلال هم با فرهاد مجیدی هواداران را خوشحال کند.


عمران زاده در پاسخ به این پرسش که آیا روزی سرمربی استقلال می شود، افزود: الان تمرکزم روی نساجی است اما به هر حال دوست دارم روزی مربی استقلال شوم. نه سرمربی و دوست دارم به این تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها