کد خبر : 1671066 | 08 اسفند 1398 ساعت 18:27 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای مهار قائدی برنامه داشتیم

جلالی: بردِ استقلال تقدیم به هواداران گل گهر

گل گهر امروز در یک بازی حساس و مهم توانست در برابر یکی از مدعیان قهرمانی و آماده ترین تیم های حال حاضر فوتبال ایران به سه امتیاز دست پیدا کند.

جلالی: بردِ استقلال تقدیم به هواداران گل گهر


به گزارش" ورزش سه" مجیدجلالی در بازی برابر استقلال توانست با کنترل بازی تهاجمی حریف و ارائه یک بازی حساب شده به یک برد ارزشمند و حیاتی که می تواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند دست پیدا کرد. جلالی در پایان این بازی گفت:"ابتدا  این روز خوب و بزرگ را به فوتبال سیرجان و همه مسئولان و مردم شهر و مخصوصاً هواداران‌مان تبریک می‌گویم. این برد را به خاطر اینکه هواداران نبودند، به آنها تقدیم می‌کنم، چون می‌دانم وقتی در خانه‌های خود بودند، از آنجا نیز انرژی خودشان را می‌فرستاندند."


سرمربی تیم گل گهر در ادامه گفت:" ما هم خیلی درگیرانه و فیزیکی بازی کردیم و هم خیلی سنجیده. واقعا فکر می کنم این سه امتیاز می تواند نویدبخش روزهای خیلی بهتری برای آینده باشد."


او با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این بازی گفت:" ما میزبان بودیم و تماشاگر ما اگر می آمد می توانست خیلی فضای استادیوم را بیشتر به نفع ما بکند. من با بچه ها صحبت کردم و گفتم که فکر کنید همه هواداران سیرجان آمدندو پشت شما هستند. با این حال نبود تماشاگران تاثیرگذار بود." سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی مثل مهرداد بایرامی راضی است گفت:"مهرداد بایرامی واقعا خوب بود.

خوشحالم بچه های ما دارند پیشرفت می کنند. بازیکنانی که در نیم فصل اول بازی می کردند می بینید که کیفیتشان خیلی بهتر شده است. یوسف وکیا، علی ابراهیمی، عبدالله حسینی، امین پورعلی، بهنام برزای ، بایرامی و ...در نیم فصل اول بودند و الان با کیفیت بهتری بازی می کنند. مهرداد عالی بود و نمره اش بیست بود."


جلالی درباره داوری هم گفت:" به نظر من بد نبود. آنطور که ما اعتراض کردیم که مربیانمان اخراج شدند روی اوتی بود که نزدیک نیمکت ما اتفاق افتاد و آن ها پانزده متر جلوتر توپ را انداختند و موقعیت خطرناک هم به وجود آمد. این باعث ناراحتی ما شد ولی در کل داوری خوب بود."


در ارتباط با مهار قائدی و موقعیت هایی که ساخته شد گفت:" او بازیکن قابلی است ما برای او برنامه داشتیم و در خیلی از صحنه کنترلش کردیم. ما با استقلال بازی داشتیم و آن ها تیم کمی نیستند.  در نیمه اول چند موقعیت بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم قائدی را مهار کنیم."

دیدگاه‌ها