کد خبر : 1671079 | 08 اسفند 1398 ساعت 18:54 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک بار به پرسپولیس و یک سه امتیازی برابر استقلال

دومین گل ابراهیمی به تیم های بزرگ پایتخت

مدافع تیم گل گهر در این فصل از رقابت های لیگ برتر موفق شده دروازه دو تیم مطرح پایتخت را باز کند هرچند گل دوم او یک ضربه سه امتیازی بود.

دومین گل ابراهیمی به تیم های بزرگ پایتخت

به گزارش" ورزش سه" علیرضا ابراهیمی مدافع تیم گل گهر در این فصل از رقابت های لیگ برتر دوبار توانسته دروازه تیم های پرسپولیس و استقلال را باز کند. او در بازی رفت گل گهر برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با وجود بازی خوبی که انجام داد در دقایق پایانی بازی با ضربه سر یک گل زد هرچند تیمش نتوانست در دقایق باقی مانده بازی را برگرداند و در نهایت در روز درخشش مهدی ترابی گل گهر بازی را دو بر یک باخت.


امروز و در بازی حساس تیم های گل گهر و استقلال کاپیتان سیرجانی ها یکی از مهمترین گل های زندگی حرفه ای اش و از حساس ترین گل های تاریخ این باشگاه را زد. در دقیقه 60 بازی در حالی که استقلال قبل از آن چند فرصت خوب داشت علیرضا ابراهیمی روی یک ضربه کرنر و پاس با سر گادوین منشا دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد و با این گل سه امتیاز باارزش را برای تیمش به دست آورد.


ابراهیمی در خط دفاعی گل گهر در کنار دیگر بازیکنان این خط عملکرد خیلی خوبی داشت و بارها اجازه نداد تا مهاجمان خطرناک استقلال بتوانند صاحب موقعیت شوند.

دیدگاه‌ها