کد خبر : 1671090 | 08 اسفند 1398 ساعت 19:25 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیلی: یونایتد می‌خواهد قهرمان لیگ اروپا شود

اریک بیلی مدافع منچستریونایتد می‌گوید امیدوار است با این تیم برای دومین بار فاتح لیگ اروپا شود و می‌گوید برای منچستریونایتد هیچ چیز غیرممکن نیست.

بیلی: یونایتد می‌خواهد قهرمان لیگ اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، اریک بیلی مدافع منچستریونایتد می‌گوید امیدوار است با پیراهن یونایتد برای دومین بار فاتح لیگ اروپا شود. بیلی می‌گوید اطمینان دارد که در یونایتد هیچ چیز غیرممکن نیست.

 

1481761

 

منچستریونایتد آخرین بار در فصل 2016-2017 با هدایت ژوزه مورینیو موفق شد در لیگ اروپا به قهرمانی برسد و بعد از آن تا این لحظه دیگر موفق به کسب موفقیت بزرگ دیگری نشده است. شیاطین سرخ در فصل جاری با هدایت اوله گنار سولسشر به مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا رسیده‌اند و در بازی رفت‌شان در این مرحله با کلوب بروخه بلژیک به تساوی 1-1 دست یافته‌اند و امشب در خانه خود در دیدار برگشت به مصاف این تیم بلژیکی می‌روند.

 

بیلی در این باره گفت:" اول از همه باید بگویم که در منچستریونایتد هیچ چیز غیرممکن نیست. اگر این بار هم بتوانیم تا فینال پیش برویم و قهرمان لیگ اروپا بشویم عالی می‌شود. این هدفی است که من برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم".

 

مدافع یونایتد در ادامه گفت:" منچستریونایتد تیمی است که عادت داشته هر سال در لیگ قهرمانان بازی کند ولی لیگ اروپا هم رقابتی است که هر تیمی نمی‌تواند به آن راه پیدا کند و ما امسال برای موفقیت در این رقابتها سخت تلاش می‌کنیم. ما دو سه فصل پیش قهرمان این تورنمنت شدیم و امسال هم هدف‌مان فتح جام قهرمانی است".

 

دیدگاه‌ها