کد خبر : 1671116 | 08 اسفند 1398 ساعت 20:15 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمله سایبری به پپ؛ چه اطلاعاتی لو رفته است؟

ایمیل‌های شخصی پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی توسط هکری که از او به عنوان یک متخصص کامپیوتر یاغی نام برده شده هک شده است.

حمله سایبری به پپ؛ چه اطلاعاتی لو رفته است؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که یک هکر چندی پیش ادا کرده که موفق شده حساب ایمیل پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی را هک کند و در نتیجه اطلاعات محرمانه‌ای درباره مسائل مربوط به نقل و انتقالات و دیگر اطلاعات حساس باشگاه سیتی را در اختیار دارد. سان می‌گوید این هکر زمانی که خواسته اطلاعات ادعایی خود را در ازای پرداخت 100هزار پوند بفروشد مورد توجه پلیس بریتانیا قرار گرفته است.

 

هکر مورد اشاره مدعی شده شماره  تلفن و آدرس ایمیل تمامی بازیکنان سیتی را در اختیار دارد و با توجه به اطلاعات حساسی که با هک ایمیل گواردیولا بدست آورده می‌تواند در بازار نقل و انتقالات روی فعالیت‌های این باشگاه تاثیر بگذارد. به ادعای سان، این هکر در تماس‌هایی که با برخی افراد داشته گفته بوده که هک کردن پپ گواردیولا یکی از ساده‌ترین کارهایی بوده که در تمام عمرش انجام داده است.

 

1481787

 

وقتی کارآگاه‌های پلیس انگلیس در پوشش کسانی که خواهان خرید این اطلاعات هستند با این هکر تماس می‌گیرند او به آنها می‌گوید که موفق شده به تمامی ایمیل‌هایی که گواردیولا از سال 2017 ارسال کرده دسترسی پیدا کند.

 

این مرد مدعی می‌شود که از سال 2016 تا سال 2017 در یک شرکت پیمانکاری که ارتباطات کامپیوتری باشگاه را کنترل می‌کرده مشغول به کار بوده ولی در سال 2017 بعد از قطع همکاری سیتی با این شرکت دیگر در باشگاه کار نمی‌کرده.

 

1481786

 

یکی از جزئیات جالبی که در گزارش سان به آن اشاره شده بدست آوردن ایمیل‌هایی حاوی مکالمات خصوصی رد و بدل شده بین پپ و دیگر مدیران منچسترسیتی با ماتیس دی‌لیخت ستاره هلندی یوونتوس است. از دیگر بازیکنانی که این هکر مدعی است موفق شده جزئیات تماس‌های آنها با گواردیولا و باشگاه را هک کند می‌توان به سوکراتیس پاپاستاپولوس، جو هارت و وینسنت کمپانی اشاره کرد. مکالماتی که درباره مسائل مربوط به نقل و انتقالات باشگاه منچسترسیتی بوده است.

 

دیدگاه‌ها