کد خبر : 1671119 | 08 اسفند 1398 ساعت 20:14 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

مطابق معمول چَک اول را خوردیم؛

محمدزاده: جان ما هم مثل جان بقیه ارزش دارد

مدافع تیم ذوب آهن می گوید او هم مانند سایر بازیکنان لیگ مخالف برگزاری بازی های است.

محمدزاده: جان ما هم مثل جان بقیه ارزش دارد

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده مدافع تیم ذوب آهن پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه فولادشهر گفت: دربی اصفهان همیشه حساس است و زیبایی خود را دارد. برای برد آمده بودیم، اما یک امتیاز گرفتن از تیم قوی سپاهان ارزشمند است.


وی با اشاره به تساوی کردن بازی در لحظات پایانی، گفت: متأسفانه مطابق معمول مثل اینکه باید چَک اول را بخوریم. بازی گذشته نیز با یک اشتباه داوری و یک اشتباه نتیجه بازی را از دست دادیم. در دقایق ابتدایی یک گل بد دریافت کردیم، اما با فشار به جریان بازی برگشتیم.


از مدافع ذوب آهن در مورد ویروس کرونا و تاثیرش پرسیدند که او بیان کرد: اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نکرده بود و تماشاچی در ورزشگاه حضور داشت حس و حال بازی جور دیگری بود. من مخالف برگزاری بازی‌ها در این شرایط هستم. جان ما نیز مانند بقیه انسان‌ها جان ارزش دارد. حضور خبرنگاران و عوامل ورزشگاه نیز درست نیست. کرونا بیماری است که همه باید جدی بگیرند.

 

محمدزاده با اشاره به مصاحبه خلیلیان، گفت: من با حرف‌های او مخالف هستم. این بیماری را باید جدی بگیریم. به نظر من بازی‌ها لغو بشود بهتر است. فوتبال بدون حضور هوادار در ورزشگاه زیبایی ندارد و سرد و بی روح است.


وی در پاسخ خبرنگاری که گفت امسال، دومین سال پیاپی است که در مقابل سپاهان نتیجه تساوی کسب می‌کنید و این تساوی باعث می‌شود سپاهان از کورس قهرمانی عقب بماند، اظهار کرد: اصلاً این طور نیست. سپاهان تیم قدرتمندی است. در سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد، اما هدف ما این نیست. ما به فکر تیم خود هستیم تا جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم. ذوب آهن اسم بزرگی است و بازیکنان بزرگی داریم و همه سعی خود را برای بهتر شدن جایگاه تیم می‌کنیم.

دیدگاه‌ها