کد خبر : 1671122 | 08 اسفند 1398 ساعت 20:17 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم

جواهری: برد مقابل استقلال یک برد خاکستری بود

گل گهر که از ابتدای فصل جایی در انتهای جدول داشت با نتایج خوبی که در بازی های اخیرش گرفته فاصله اش را از شانس های سقوط بیشتر کرد.

جواهری: برد مقابل استقلال یک برد خاکستری بود

به گزارش" ورزش سه" گل گهر با وجود انجام بازی بدون حضور تماشاگرانش توانست به سه امتیاز باارزش دست پیدا کند. این باشگاه از دیشب البته تمام تلاشش را برگزاری هرچه بهتر بازی انجام داد و ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان اولین ورزشگاه کشور در لیگ برتر بود که کارهای ضدعفونی شب گذشته انجام و برای بازی امروز پلمب شد. محمدجواهری مدیرعامل گل گهر که از اواسط فصل تیمش را به خوبی برای ماندن در لیگ برتر تقویت و تکمیل کرد در پایان این بازی گفت:" ما از برد امروز خیلی خوشحال هستیم اما بردمان خاکستری بود. دوست داشتیم مقابل هواداران نجیب و مردم خونگرم سیرجان باشیم که این اتفاق رخ نداد."


مدیرعامل گل گهر همچنین گفت:" به خاطر شرایط کشور بدون حضور این هواداران بازی کردیم ولی این برد را تقدیم به مردم عزیز و خونگرم سیرجان می کنیم." جواهری در ارتباط با سه امتیاز مهمی که تیمش امروز گرفت هم گفت:" از ده فینالی که داشتیم یکی را پشت سر گذاشتیم. ما  امشب از این برد خوشحال خواهیم بود و شادی می کنیم اما از فردا به سراغ فینال بعدی می رویم  چرا که بازی های سختی پیش رو داریم باید تمرکز و تلاش کنیم  تا پایان فصل این نتایج خوب را تکرار کنیم."


او در پایان بازهم با اشاره به عدم حضور هواداران سیرجانی در این بازی گفت:"جای هواداران ما خالی بود و هرچه تلاش کردیم نشد که آنها در این بازی حضور داشته باشند. مردم عزیز سیرجان اگر در ورزشگاه بودند لذت برد چند برابر می شد. امیدوارم مشکلاتی که در کل کشور وجود دارد حل شود و از بازی های بعدی با حضور تماشاگرانمان بازی کنیم."

دیدگاه‌ها