کد خبر : 1671128 | 08 اسفند 1398 ساعت 20:27 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

حتما باید اتفاقی بیفتد تا لیگ را تعطیل کنند؟

کیانی: پنالتی بود، از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مهدی کیانی در میکسدزون خبری ورزشگاه فولادشهر به انتقاد از تصمیمات سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخت.

کیانی: پنالتی بود، از هواداران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در رابطه با نارضایتی اعضای باشگاه که اصرار به برگزاری بازی ها دارند، و با اشاره به نتیجه بازی که تساوی یک بر یک بود، حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: خب ما نیمه اول خیلی خوب بودیم ولی نیمه دوم تمرکز خوبی نداشتیم؛ از خود من گرفته تا بقیه. من تمرکز نداشته باشم، به بقیه سرایت می کند.


او در ادامه گفت: ما نمی دانیم با چه شرایطی بازی کنیم. نمی خواهیم بهانه بیاوریم ولی بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس، واقعا نه خودمان نه خانواده هایمان، نه زن و بچه هایمان، تمرکز خوبی نداشتیم. مسئولین باید یک فکر اساسی کنند. حتما باید یک اتفاقی برای دو سه بازیکن بیفتد تا لیگ را تعطیل کنند؟! ما هر چقدر هم بخواهیم فراموش کنیم و تمرکز کنیم، نمی شود.  


کیانی در ادامه با معذرت خواهی از هم تیمی هایش به خاطر پنالتی دادن در دقیقه 90 افزود: ما این 4،5 روزه خیلی اذیت شدیم. من نیمه دوم خودم را می گویم، مقصر هستم، به خاطر پنالتی ای که گل شد، ولی واقعا چند روز یک فکرمان اینجاست و یک فکرمان پیش خانواده هامان. مسئولان چرا این بازی ها را برگزار می کنند؟ چه دلیل دارند؟ خودشان جای خوبی نشسته اند. اگر برای هوادار مشکل هست برای همه ما هم هست. باید فکری اساسی بشود. تمام تلاش یک انسان این است که سلامت باشد واگر خدایی ناکرده سلامتش را از دست بدهد، هیچ فایده ای ندارد. امیدوارم حداقل اگر قرار است بازی ها برگزار شود، ایمنی را هم فراهم کنند.  


از کاپیتان سپاهان در رابطه با از دست رفتن دو امتیاز و کمرنگ تر شدن شانس قهرمانی پرسیده شد که او گفت: نه ما با امید زنده ایم. ولی ای کاش این اتفاق ها نمی افتاد. ما تمرکز خوبی داشتیم ولی این اتفاقات از لحاظ روحی و روانی روی همه ما تاثیر داشت. ما تا آخر می جنگیم و ببینیم خدا چه می خواهد.


آخرین سوال از کیانی در رابطه با پنالتی بود که او ضمن تایید این نکته که در دقیقه 90 پنالتی مرتکب شده است، از هواداران، کادر فنی و هم تیمی هایش عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها